مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: سرانه مصرف برق در این استان سه برابر میانگین کشوری است.


 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ محمد رحیم خانی با اعلام این خبر گفت: میانگین سرانه مصرف برق در این استان اکنون دو هزار و 500 کیلو وات ساعت بوده که این رقم سه برابر بیشتر از میانگین کشور است.
وی ادامه داد: این در حالی است که از ابتدای امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به علت بالا بودن دمای هوا مصرف برق از سوی مشترکان 10 درصد افزایش یافته است.
رحیم خانی افزود: برای جلوگیری از خاموشی برق مشترکان باید بیش از پیش در مصرف برق صرفه جویی کرده و نسبت به رعایت الگوی مصرف همکاری لازم را با این شرکت داشته باشند.
مدیرعامل شرکت برق ایلام خاموش کردن لامپ های اضافه، استفاده از لامپ های کم مصرف، استفاده نکردن از وسایل برقی پرمصرف در ساعت اوج مصرف و توجه به برچسب انر‍ژی در هنگام خرید وسایل برقی را از جمله راهکارهای لازم برای کاهش مصرف برق در استان عنوان کرد.
رحیم خانی یادآور شد: چنانچه این روند افزایش مصرف برق در استان ادامه یابد این شرکت مجبور به خاموشی برق در نوبت بندی های مختلف در برخی نقاط استان خواهد شد.
وی از مردم خواست برای جلوگیری از خاموشی برق در فصل گرما و رعایت عدالت توزیع برق در همه مناطق استان با کاهش مصرف برق این شرکت را یاری دهند.
 
 
 
 
 انتهای پیام/

برچسب ها: سرانه ، مصرف برق ، ایلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.