داعش، به صورت فزاینده ای، روزانه با تجاوزات وحشیانه و خونین خود علیه ملت عراق، جنایت ضد بشری گسترده ای انجام می‌دهد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "پایگاه اطلاع رسانی عراق"؛ بنا به دلایل فراوان، به هیچ وجه، داعش هر قدر هم که ادعا کند، نمی‌تواند نماینده اسلامی باشد؛ از جمله این دلائل و در صدر آن، این است که داعش، به صورت فزاینده ای، روزانه با تجاوزات وحشیانه و خونین خود علیه ملت عراق، جنایت ضد بشری گسترده ای انجام می دهد. گویی تاریخ تکرار می شود؛ پیش از این نیز، جنبش "صهیونیسم"، جنایات مشابهی در تجاوزات خود علیه ملت فلسطین، به منظور تشکیل دولت اسرائیل، مرتکب شد. اکنون، داعش تکمیل کننده همین جنبش صهیونیستی است؛ داعش خیال می کند دولت اسلامی خود که باید برای قوانین الهی(!) را اجرا کند، را برپا می کند، ولی برای این گروه تروریستی در این راستا، جنایات ضدبشری روز افزونی را مرتکب می شود که بهای این جنایت ها را کسی جز ملت عراق، اعم از مسلمان، مسیحی، سنی، شیعه، عرب، کرد، ترک و...، پرداخت نمی‌کند.

این گروه تروریستی علاوه بر جنایاتی که خود مرتکب می شود، این جنایات خود را ترویج هم می کند که این مسئله، زشتی اقدامات این گروه تروریستی را دو چندان می کند؛ صدام، با آن همه ستمکاری، این گونه جنایات خود را از مردم و بویژه جامعه ی بین الملل، مخفی می کرد، اما داعش به جنایات خود افتخار می کند، آن را ثبت می کند و تصاویر آن را در سایت ها، منتشر می نماید و امید دارد که انتشار این تصاویر، باعث رعب و وحشت مردم شود؛ داعش می خواهد با ارعاب مردم، حکومت کند.

جامعه بین الملل، اکنون، جنایت های جنگی را رد می‌کند، محکوم می‌نماید و مرتکبان آن را محاکمه می کند؛ عراق که قربانی داعش است، می تواند از طریق متمرکز شدن بر آن و واداشتن جامعه ی بین الملل به انجام مسوولیت خود، در راستای منافع خود بهره ببرد. افراد و دولت های بسیاری در سطح جهان، جنایت های داعش را محکوم می کنند، اما این محکومیت ها، به تنهایی کافی نیست؛ این مسئله، نیازمند تلاش گسترده ی بین المللی است تا پیش از آنکه داعش بزرگ شود و از بین بردن آن غیر ممکن شود، اعمال جنایتکارانه آن متوقف گردد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار