معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ورود 375 پله برقی تا پایان سال به کشور خبر داد.

سید جعفر تشکری هاشمی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در پاسخ به مسائل مطرح در خصوص خرابی پله‌های برقی و نیز عدم برخورداری برخی از ایستگاه‌های مترو از آن، با بیان خاص عنوان نمودن فرآیند خرید ،نصب و راه‌اندازی پله‌های برقی به برنامه شهرداری تهران جهت ورود 375 پله تا پایان سال به کشور اشاره نمود و اظهار داشت: از این تعداد تاکنون 137 پله برقی ترخیص شده است.
 
وی با اشاره به اینکه تمامی پله‌ها در ایستگاه‌های فاقد پله تا پایان سال نصب خواهد شد، مهمترین دلیل تاخیر در اجرای این امر را صرفنظر از مسائل موجود در تامین ارز مورد نیاز، مرتبط با طراحی پله‌ها عنوان نمود و افزود: چرا که طراحی پله‌های ایستگاه‌ها با یکدیگر متفاوت بوده و این امر نیازمند گذشت زمان است.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با عنوان اینکه بخشی از خرابی پله‌های برقی مرتبط با تولیدات داخل بوده است، به دعوت مدیرعامل این شرکت و پذیرش مسئولیت تعمیر و نگهداری پله‌ها از سوی شرکت سازنده اشاره نمود و تصریح کرد: با توجه به انعقاد قرارداد بلندمدت صورت پذیرفته و نیز آمار ارائه شده تعداد خرابی‌های گزارش شده بسیار کاهش یافته است.
 
تشکری هاشمی در پایان با عنوان اینکه مجوز دریافت قطعات یدکی لازم جهت تعمیر پله‌های فاقد قطعه مورد نیاز داخلی صادر شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به تامین منابع مورد نیاز بزودی این قطعات وارد کشور خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: پله ، برقی ، شهرداری ، ایستگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر چکابیان
۱۵:۰۱ ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
پله برقی ورودی مترو کلاهدوز بیش از یکسال است که خراب می باشد.از آنجائیکه پله برقی خروجی سالم می باشد و نیز میزان استفاده کنندگان از پله برقی سالم جهت خروج کمتر از 10 درصد ورودی می باشد بنده به دفعات به کارکنان و مسوولان ایستگاه اعلام نموده ام که جهت گردش پله سالم را برعکس نموده تا مردم مجبور نباشند بیش از 150 پله را طی کنند اما به جز چند روز این موضوع به فراموشی سپرده شده است
آخرین اخبار