مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعی" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: فاطمه و امیرعلی انتخاب اول والدین در ماه مبارک رمضان ، آمادگي داوطلبان گروه‌هاي دوام براي ياري‌رساني به مردم بي‌ پناه غزه ، حمایت بنیاد عفاف و حجاب از اقدام شهرداری تهران و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

لزوم تجدید نظر وزیر کار در خصوص ادامه همکاری با قائم مقام خود / طرح تکریم بانوان در راستای اجرای قانون عفاف و حجاب بوده است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/5/13/2484034_411.jpg

 رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: وزیر کار باید در خصوص ادامه همکاری با ایشان تجدید نظر کند.

وجود 47 مدرسه‌ی قلع و قمعی در شهر تهران/ منطقه 15 بیشترین مدارس قلع و قمعی را داراست سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: تعداد 47 مورد از مدارس قلع و قمعی در تهران وجود دارد که دارای مالکین حقیقی هستند.

مصوبه شکستن انحصار در ICT کشور باید اجرا شود/ افزایش پهنای باند به 4 هزار گیگا بایت در ثانیه تا پایان سال

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پهنای باند اینترنت در داخل کشور درسال جاری از 1200 گیگا بیت بر ثانیه تا پایان سال به 4 هزار گیگا بیت بر ثانیه می رسد.

بهرمندی4700 معلول از معافیت گمرکی واردات خودرو

 معاونت امور توانبخشی سازمان بهزیستی گفت : 4700 معلول واجد شرایط می توانند از معافیت گمرکی 30 میلیون تومانی واردات خودرو مناسب سازی ویژه معلولان برخوردار شدند

آغاز پایلوت ارتقای پروانه شرکت ایرانسل به نسلهای بالاتر/ ارائه مجوز ارتقای پروانه در31 شهریور ماه

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از امضای موافقت‌نامه ارتقای پروانه شرکت ایرانسل به نسلهای بالاتر و آغاز اجرای پایلوت این طرح در برخی نقاط کشور خبر داد.

فاطمه و امیرعلی انتخاب اول والدین در ماه مبارک رمضان
 مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل سازمان ثبت احوال کشور گفت: نام فاطمه با تعداد 3159 و نام امیرعلی با تعداد 3557 مورد انتخاب اول والدین برای انتخاب نام نوزادان خود در ماه مبارک رمضان بوده است.

ضرب الاجل تاکسیرانی برای ساماندهی خدمات دهی فرودگاه

 مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از ضرب الاجل این سازمان برای ساماندهی خدمات رسانی تاکسی های فرودگاه مهرآباد خبر داد.

وضعیت اعزام زمینی به عتبات در حال بررسی است/ مشخص شدن اعزام به کاظمین تا پایان هفته
مدیر کل عتبات و عالیات سازمان حج و زیارت گفت: وضعیت اعزام زمینی به عتبات و اعزام به کاظمین در حال بررسی است.

آمادگي داوطلبان گروه‌هاي دوام براي ياري‌رساني به مردم بي‌ پناه غزه

اعضاي گروه‌هاي داوطلب واكنش اضطراري محله(دوام) شهر تهران با انتشار بيانيه‌اي ضمن محكوميت جنايات صهيونيست‌ها در غزه، آمادگي خود را جهت هرگونه كمك به مسلمانان فلسطيني اعلام كردند.

حمایت بنیاد عفاف و حجاب از اقدام شهرداری تهران
 بنیاد عفاف و حجاب طی بیانیه ای ضمن پشتیبانی از اقدام شجاعانه شهرداری محترم تهران در اجرای قوانین و مقررات جمهوری اسلامی برخورد نسنجیده برخی روزنامه ها را محکوم کرد .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.