ثقفی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

وجود 47 مدرسه‌ی قلع و قمعی در شهر تهران/ منطقه 15 بیشترین مدارس قلع و قمعی را داراست

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: تعداد 47 مورد از مدارس قلع و قمعی در تهران وجود دارد که دارای مالکین حقیقی هستند.

مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، درخصوص مدارس قلع و قمعی گفت: همه ساله این موضوع مطرح است و تعدادی املاک درمعرض قلع و قمع توسط مالکین شخصی بودند. امسال هم مطابق سالیان قبل مالکان تعدادی از مدارس، حکم قلع وقمعی گرفتند که در این زمینه از دی ماه سال گذشته پیگیری ها و جلساتی را با این مالکین آغاز نمودیم.


وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر احکام مدارس قلع و قمعی متوقف است، افزود: میزان اعتبار مورد نیاز برای خرید مدارس قلع و قمعی حدود 700 میلیارد تومان است.

ثقفی در خصوص راه‌حل‌های این موضوع نیز اظهار داشت: اعتبار لازم برای خرید این مدارس تاکنون به ما اختصاص داده نشده و درحال حاضر اعتباری نداریم بنابراین نیازمند اختصاص اعتبار و منابع مالی هستیم.


سخنگوی آموزش و پروش شهر تهران در خصوص راه حل کوتاه مدت این مدارس گفت: راه حل موقت موضوع قلع و قمع مدارس این است که املاک قلع و قمعی با برخی از املاک آموزش وپرورش تعویض شود که در این زمینه با تعدادی از مالکین حقیقی دارای حکم قلع و قمع به توافق رسیدیم.


وی در پایان خاطر نشان کرد: تعداد مدارس قلع و قمعی مالکین حقیقی شهر تهران 47 مورد است که منطقه‌ی 15 بیشترین تعداد مدارس قلع وقمعی را دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اختصاص ، تهران ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار