بنیاد عفاف و حجاب طی بیانیه ای ضمن پشتیبانی از اقدام شجاعانه شهرداری محترم تهران در اجرای قوانین و مقررات جمهوری اسلامی برخورد نسنجیده برخی روزنامه ها را محکوم کرد .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،‌ در این بیانیه آمده است :

با حمد و سپاس الهی و درود بر پیامبر گرامی اسلام (ص) آن یگانه هستی و اهل بیت (علیهم السلام) گرامیش که به ما راه سعادت و دین را تعلیم و ما را در طریق مستقیم خداوند منان هدایت فرمودند.

چندی قبل شهرداری محترم تهران با توجه به تعالیم دین مبین اسلام و در اجرای قوانین موضوعه جمهوری اسلامی ایران مربوط به عفاف وحجاب و همچنین با عنایت ویژه به سالم سازی محیط کار و ایجاد امنیت روانی و اجتماعی برای کارکنان خود بویژه بانوان محترم، اقدامی عملی را در محیط کار انجام داد که موجبات خشمگین شدن رسانه های بیگانه را در پی داشته و اشخاص و گروه هایی نیز با مذاق و مسلکشان خوش نیامده و زبان بر پرخاشگری نهاده و خوراک مناسبی برای دشمنان قسم خورده انقلاب فراهم نمودند.

بنیاد عفاف و حجاب ضمن پشتیبانی از اقدام شجاعانه شهرداری محترم تهران در اجرای قوانین و مقررات جمهوری اسلامی برخورد ناصواب و نسنجیده روزنامه ها را محکوم و از مقامات محترم دولت تقاضا می نماید که با حمایت از این اقدام زمینه را برای قانون شورایعالی انقلاب فرهنگی در امر عفاف و حجاب و ارزش های دینی فراهم سازد. همانطور که نمایندگان محترم مردم و شورای محترم اسلامی شهر تهران از اقدام شهرداری محترم تهران دفاع نموده اند؛ بی شک هر گونه اقدام و تدبیر در اجرایی کردن احکام نورانی اسلام و قوانین جمهوری اسلامی ایران مورد تأیید آحاد مسلمانان و ارگان ها، نهادها و مؤسسات فرهنگ دینی قرار گرفته، و از دست اندرکاران آن تشکر و قدردانی می شود.

بدیهی است اجرای احکام اسلام که کاملاً منطبق با مبانی عقلی و نظری انسان تشریح و وضع شده است حقوق شهروندان را تأمین و در تضاد با حقوق بشر و انسانی نخواهد بود و هر گونه تغییر مغایر با نظام عقلی و نظری ابزار توسعه سلطه و نقض حقوق بشر واقعی خواهد بود و مورد توجه جامعه اسلامی قرار نخواهد گرفت.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.