در پی برگزاری مراسم برترین‌های لیگ سیزدهم؛

روشن: انتخاب‌های خوبی انجام شد/ از من بصورت تلفنی برای شرکت در این مراسم دعوت شد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: از من هم برای شرکت در این مراسم دعوت شد اما از بس به پیشکسوتان بی‌احترامی شده در این مراسم شرکت نکردم.

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص مراسم برترین‌های لیگ سیزدهم گفت: به نظر من در این مراسم انتخاب‌های خوبی انجام شده است و برگزیدگان شایستگی لازم را داشته‌اند.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: از من هم برای شرکت در این  مراسم بصورت تلفنی دعوت به عمل آمد ولی از بس در این مراسم‌ها به پیشکسوتان بی‌احترامی شده، ترجیح دادم که حضور نداشته باشم.

وی افزود: باید کارت‌ دعوت برای پیشکسوتان ارسال شده و جایگاه آنان مشخص شود و اگر جایگاه مناسبی برای ما در نظر گرفته شده بود آن وقت در مراسم شرکت می‌کنیم.

روشن در خصوص آغاز مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: بازی‌ها را دقیق ندیدم ولی با توجه به برنامه‌ریزی سازمان لیگ و قوانین جدید همچون شفافیت قراردادها و اعتراض نکردن به داوری قطعا لیگ بهتری خواهیم داشت.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص بازی هفته اول استقلال مقابل راه‌آهن اظهار داشت: استقلال در نیمه دوم، بازی بهتری به نمایش گذاشت ولی الان خیلی زود است که بخواهیم در مورد تیم‌ها قضاوت کنیم، در طول فصل عیار تیم‌ها مشخص می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم‌ها در این فصل جوان‌گرایی کردند و فصل گذشته هم دیدیم که تیم‌های اول تا سوم از جوانان تشکیل شده بودند و این امر می‌تواند به فوتبال ما کمک کند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: روشن ، تلفنی ، انتخاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار