کارشناس و پیشکسوت تیم فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی آلمان توانست با تاکتیک و کار گروهی برزیل را با نتیجه پر گل 7 بر یک شکست دهد اما تیم هلند در پنالتی مغلوب تیم آرژانتنی شد.

حسن روشن به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: باید گفت که تیم هلند در این بازی نخواست که پیروز میدان باشد ما شاهد این بودیم که فان خال در گفتگویش‌ اعلام کرد در تعویض سومم اشتباه کردم دقیقا همین طور است این مربی می‌توانست با بهره گیری از یک دروازه بان پنالتی گیر در ترکیب تیمش مقابل آرژانتین پیروز میدان شود آرژانتین هم طبق روال بازی های قبل با همان سبک و تاکتیک، به میدان آمد و در این بازی شاهد این بودیم که مسی هم از بازی خارج شده بود البته نقش به سزایی را در این بازی بود این بازیکن دروازه آرژانتین را درم قاطعی نجات داد و حتی در طول بازی مصدوم هم شد ولی با اراده توانست موجبات پیروزی تیمش را فراهم کند.
 
 روشن در ادامه گفت: اگر بخواهم اشاره ای هم به بازی دو تیم آلمان و برزیل کنم باید بگویم آلمان ها با یک سازماندهی مناسب توانستند با توجه به تمام حواشی پیرامون تیمشان توسط برزیلی‌ها برزیل را شکست دهد آلمان ها با برخورداری از متانت، آرام کردن بازی توانستند به فینال راه پیدا کنند.
 
 وی تصریح کرد: بازی دو تیم آلمان و آرژانتین از جذابیت‌های بالایی برخوردار خواهد بود ولی در این بازی شانس آلمان‌ها را بیشتر می‌دانم.
 
 روشن در پایان خاطر نشان کرد: این جام و نحوه عملکرد تیم آلمان را باید ببینیم‌و درس بگیریم در این متاسفانه اسطوره گرایی باب شده نباید این چنین دنبال یک کوچ باشیم و مقطع نگری کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار