کارشناس فوتبال کشورمان گفت: فوتبال ایران با آمدن بازیکنان جوان به روزهای خوش بر‌می‌گردد و این بهترین کاری بود که فوتبال ما می‌توانست انجام دهد.

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره ارزیابی‌اش از به کارگیری بازیکنان جوان در تیم افزود: مسئله فوتبال مملکت به این صورت است که حق بازیکنان جوان خورده نشود و این عالی‌ترین کاری بود که در فوتبال ما انجام شد و تیم ها با استفاده از بازیکنان جوان کار را در لیگ شروع می‌کنند.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه افزود: بهتر است که از این بازیکنان جوان بیشتر در بازی‌ استفاده شود و حداقل هر بازیکن 2 یا 3 بازی را در کارنامه خود داشته باشد و کمتر این جوانان نیمکت نشین شوند و امیدوارم که فوتبال ما در آینده روزهای خوشی را در پیش رو داشته باشد.

وی درباره ارزیابی‌اش از اینکه تیم ها با توجه به نقل و انتقالات به استاندارد نزدیک شدند یا نه بیان کرد: با وضعیت کلامی اگر بخواهیم بازی کنیم هیچ وقت به استانداردها نزدیک نخواهیم شد مگر با حوصله و صبر به باشگاه‌ها چند سالی فرصت دهیم که آنها بتوانند بودجه و آکادمی‌هایشان را قوی کنند که بازیکنان جوان با وجود ناهماهنگی‌ها از باشگاه دور نشوند.

روشن در ادامه بیان کرد: باید یک بودجه خاصی را در مخارج در نظر بگیرند برای آکادمی تا جوانان را بتوانند جذب کنند.

وی درباره اینکه سرمربیان ایرانی بهتر از مربیان خارجی تاثیرگذار باشند، افزود: در گذشته در فوتبال ما، یک کمیته فنی قوی از پیشکسوتان بود و یک مربی خارجی در سطح عالی که آن کمیته فنی پشتوانه و حامی مربی خارجی بود ولی در حال حاضر مربیان خارجی با شرط و شروطی که می‌گذارند زیاد مناسب نیستند و به نظر من مربی ایرانی بهترین انتخاب است فقط تنها مشکلی که وجود دارد این است که به مربیان ایرانی بهایی داده نمی‌شود.

انتهای پیام /
 
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار