یادتان هست: پرویز مظلومی هم آرزو کرد که:«ای کاش بازی آخر ما با آرژانتین بود!»در همین لحظه حسن روشن هم گفت:«مسی مقابل ایران بازی نمی کند و به نظر من به استراحت می پردازد.»که پیمان یوسفی با این نظر مخالفت کرد و گفت:«او در کارنامه اش به دنبال آقای گلی می گردد.»...حالا....

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،حالا تا حدودی فاصله کی‌روش با منتقدان ایرانی اش معلوم شد!

 در گرماگرم اردوهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران و در حالی که مربی و بازیکنان این تیم به حمایت نیاز داشتند، آقای حمید درخشان گفته بود: « اعتقاد شخصی من این است که بعداز جام جهانی مربی ایران باید تغییر کند و اولویت هم مربی داخلی باشد». هم ایشان گفته بود: « به نظر من فدراسیون نباید خیلی به تمدید قرارداد با آقای کی‌روش تمایل نشان دهد.»

علاوه بر این، وقتی آقای درخشان، حسن روشن،پرویز مظلومی و حسین عبدی در شبکه دو تلویزیون حضور یافته بودند با این گمان که میکروفون ها خاموش است، ترس خود از تیم آرژانتین را علنی کرده بودند: در این برنامه کارشناسان داشتند درباره سرنوشت تیم ملی در برزیل حرف می زدند و به مردم امید می دادند که با روحیه خوب می توان نتایج خوبی در جام جهانی گرفت.در همین لحظه پیمان یوسفی مخاطبان را به تماشای آیتمی دعوت کرد و مهمانان حاضر در برنامه به گمان اینکه میکروفن های استودیو بسته است تحلیل های واقعی خودشان در خصوص تیم ملی را بیان کردند.ابتدا حمید درخشان بود که در این رابطه و با خنده گفت:« هر چی فکر می کنم نمی دونم دی ماریا رو باید بگیریم؟مسی رو باید بگیریم؟».

پرویز مظلومی هم آرزو کرد که:«ای کاش بازی آخر ما با آرژانتین بود!»در همین لحظه حسن روشن هم گفت:«مسی مقابل ایران بازی نمی کند و به نظر من به استراحت می پردازد.»که پیمان یوسفی با این نظر مخالفت کرد و گفت:«او در کارنامه اش به دنبال آقای گلی می گردد.»


اکنون و پس از بازی درخشان و بدون واهمه شاگردان کی‌روش، حتما این سوال برای شما پیش آمده که چه اتفاقی افتاده که تیم این مربی از آرزانتین نمی ترسید و در نیمه دوم برای گل زدن به آن تلاش می کرد... و شهروندان ایران آن چنان از کار شاگردان او به وجد آمده اند که با وجود باخت به خیابان ها ریخته اند؟

کوتاه سخن: فوتبال یک دانش-مهارت است که در عصر مدرن به سرعت و لحظه به لحظه در حال نو شدن و پیچیده تر شدن است. هر کس بتواند با این قافله همراه باشد زنده می ماند و هر کس که جا ماند، تلف می شود... و مربیان وطنی ما دیری است که کارشان تمام است؛ ولی خودشان خبر ندارند!

خسته نباشی آقای با کلاس!



روزگار نو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ايران
۱۷:۰۳ ۰۲ تير ۱۳۹۳
واقعا دم بچه ها و كي روش گرم ؛ باشگاها خصوصي بشن ميريم سطح اول فوتبال دنيا
United States of America
تيم ايران
۱۶:۵۸ ۰۲ تير ۱۳۹۳
واقعا دم بچه ها و كي روش گرم ؛ باشگاها خصوصي بشن ميريم سطح اول فوتبال دنيا
Iran (Islamic Republic of)
تکصدا
۱۵:۳۳ ۰۲ تير ۱۳۹۳
ای ول باید یکمی به این مربیان به اصطلاح وطنی بگیم یا بکشید کنار یا برید فوتبال روز رو یاد بگیرید به قول شاعر
آنکس که نداند و نداند که نداند / تا ابد دهر در جهل مرکب بماند
آنکس که نداند و بداند که نداند / لاقل خرک خویش به مقصر برساند
کای می شد اینو بزرگ تیتر کنم با فونت 100 برای مربیان ایرانی
کارتون تمام شده بزنید کنار ...
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۵:۲۷ ۰۲ تير ۱۳۹۳
آره همین که گفتی درسته.....
Netherlands
اصغر
۱۵:۱۰ ۰۲ تير ۱۳۹۳
دادش دمت گرم .واقعا باور نمی شود که انسان با انصافی پیدا بشه و حرف دل ما مردم رو بزنه .ممنونم از کسی که این گزارش رو تهیه کرد .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۴۳ ۰۲ تير ۱۳۹۳
بازيهاي امسال در جام جهاني بخوبي نشون داد كه ما ظرفيتهاي خيلي خوبي در فوتبال داريم و نبود برنامه و مربي خوب ما را عقب نگه داشته درست مثل واليبال كه با ورود يه مربي سطح اول دنيا الان داريم نتيجشو مي بينيم .
مسئولين محترم همت كنيد ....
Iran (Islamic Republic of)
پورشریف
۱۳:۳۹ ۰۲ تير ۱۳۹۳
اینقدر که مربی های ایرانی حسود تشریف دارن از اول هم چشم دیدن کی روش رو نداشتندو.......
United States of America
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۲ تير ۱۳۹۳
دمت گرم گل گفتي
United States of America
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۲ تير ۱۳۹۳
دمت گرم گل گفتي
United States of America
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۲ تير ۱۳۹۳
نميخوان كيروش باشه تا پول ملت رو مفت بخورن به كيروش حسادت ميكن يادمه بازي تداركاتي با مكزيك كه چهار هيچ باختيم قلعه نوعي با غرور حرف ميزد انگار برده بجز علي دايي بقيه بايد برن ؛ لطفا نظرمو منتشر كنيد؛تشكر
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۱۲:۴۶ ۰۲ تير ۱۳۹۳
کیروش باید بمونه فوتبال 4 سال قبل کجا الان کجا واقعا کی ما به این خوبی با مربیان داخلی بازی کرده بودیم ؟