روشن: باشگاه‌ها در حال ظاهر سازی هستند

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص مبلغ قرار دادهای منتشر لیگ برتر گفت: این که مبلغ قرار دادها اعلام شده خودش نشان از دروغ است ما در ظاهر می‌خواهیم سقف قراردادها را رعایت کنیم ولی در حال ظاهر سای هستیم.

حسن روشن پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود: من قبول ندارم که مبلغ قرار دادها‌را اعلام کنن چرا که این امر در حال حاضر صادقانه صورت نگرفته است در لیگ چهاردهم قصد بر رعایت سقف قرار دادها ست ولی هنوز در حد تعارف است.
 
 وی در خصوص باشگاه استقلال گفت: این سیاست مدیر عامل در فصول قبل بود که مثلا با حسین ترابپور یا بهتاش فریبا قرار داد 75 میلیونی می‌بست و می‌گفت ما می‌خواهیم مازاد سقف قرار داد  بنویسیم‌ این پیشکسوتان هم به خاطر نام استقلال می‌پذیرفتند اما در حال حاضر قضیه فرق دارد و سازمان لیگ قصر شفاف سازی را دارد.
 
 روشن در خصوص قرار داد بازیکنان استقلال گفت:  مثلا شما قبول دارید که آندرانیک  تیموریان که یک هافبک بازی بلد و محبوب است و پیشنهاد سه میلیاردی از باشگاه های قطری  دارد را رد کند و با یک میلیارد روانه استقلال شود یا جاسم کراری که فقط در  لیگ کشورش توپ می زند یک میلیارد بگیرد مبالغ خروجی بر روی سایت ها کذب محض است.

انتهای پیام/
برچسب ها: روشن ، لبگ برتر ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار