مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:پیام سردار سلیمانی به مقاومت، پیام ملت ایران و نظام است/ انتقاد از عدم همکاری مصر برای صدور ویزای سفر به غزه ،پایان تنفس و آغاز دومین جلسه دادگاه "مهدی هاشمی" در نوبت عصر، پایان تنفس و آغاز دومین جلسه دادگاه "مهدی هاشمی" در نوبت عصر و.... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

پیام سردار سلیمانی به مقاومت، پیام ملت ایران و نظام است/ انتقاد از عدم همکاری مصر برای صدور ویزای سفر به غزه

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/5/11/2477111_453.jpg

 سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه پیام سردار سلیمانی در حمایت از مقاومت، پیام ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی است، گفت: تا زمانی که رژیم تا دندان مسلح و ددمنش صهیونیستی که همچون سگ هاری به جان ملت مظلوم غزه و فلسطین افتاده مهار نشود، با هرگونه خلع سلاح مردم غزه مخالفیم.

کشتار مردم غزه نسل‌کشی است/ جنبش عدم تعهد، شورای حقوق بشر را تحریم کند
 رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه کشتار مردم غزه نسل‌کشی است، گفت: حمایت علنی آمریکا و دادن تسلیحات جدید به رژیم صهیونیستی مشارکت این کشور در نسل‌کشی ملت فلسطین است.



پایان تنفس و آغاز دومین جلسه دادگاه "مهدی هاشمی" در نوبت عصر

 ادامه دومین جلسه دادگاه مهدی هاشمی که با اعلام تنفس از سوی قاضی مقیسه به نوبت عصر موکول شده بود، آغاز شد.

وزارت کار کاسه داغ‌تر از آش نباشد/ مجلس این مسئله را پیگیری می‌کند

 عضو کمیسیون فرهنگی گفت: مجلس شورای اسلامی قطعا موضوع نامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را پیگیری خواهد کرد و این وزارت‌خانه باید پاسخگو باشد.

دانشجویان ایرانی تا آزادی قدس شریف پای مردم مظلوم غزه می‌ایستند

 نشست خبری کمیته دانشجویی "حمایت از مردم غزه" صبح امروز با حضور علی بیانی (دبیر تحکیم وحدت)، میکائیل دیانی (عضو شورای مرکزی انجمن مستقل دانشجویان) ناصر آراسته (دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور)، احمد مداحی (نماینده بسیج دانشجویی) برگزار شد.

اعزام بیش از ۱ میلیون نفر به مناطق عملیاتی راهیان نور از ابتدای سال ۹۳
جانشین بسیج مستضعفین کشور گفت: ۱۵ مهرماه آغاز حرکت عظیم اعزام یک میلیون دانش آموز به مناطق عملیاتی راهیان نور است و همچنین اجرای نمایش رزمی و پنجمین اعزام راهیان نور دریایی در خلیج‌فارس و در نظر گرفتن ۲۵۰ هزار نفر در سال در فضای ریلی در هماهنگی با راه‌آهن از جمله برنامه‌های ما در این حج بصیرتی و بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی است.

آغاز دادگاه مهدی هاشمی در نوبت عصر
دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی در نوبت عصر آغاز شد.

درخواست خلع سلاح فلسطین رسوایی سردمداران غربی است/دنیای اسلام خلع سلاح مقاومت را نمی‌پذیرد
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به خواسته رژیم صهیونیستی مبنی بر خلع سلاح مقاومت گفت: خواسته رژیم غاصب صهیونیستی از مقاومت فلسطین نهایت رسوایی سردمداران غرب است که ادعای حقوق بشری دارند.


اظهارات اخیر "شرمن" تخیلی بیش نیست/ ورود مسئله موشکی ایران در روند مذاکرات یک خیال باطل است
 یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: آنچه که با 1+5 بحث می‌شود در چارچوب خطوط قرمز جمهوری اسلامی است و به هیچ عنوان تعطیلی فردو و یا تغییر ماهیت آب سنگین اراک و یا موارد اینگونه در دستور کار نیست و نباید هم باشد و پرداختن به اين مسائل يك خيال باطل است.

ایران پشتوانه اصلی تفکر مقاومت است/ درخواست خلع سلاح غزه، عربده‌کشی اسرائیل است عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه پیام سردار سلیمانی به مقاومت، ضربه هولناکی به رژیم صهیونیستی و آمریکاست، گفت: اسرائیل برای اثبات قدرتش درخواست خلع سلاح مقاومتی را می‌کند که برای به دست آوردن این قدرت بیش از ده سال است که در محاصره کامل قرار گرفته، شهدای زیادی داده و فشار زیادی را تحمل کرده است.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار