معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 15 از تجهیز و به روز رسانی بیش از 500 دستگاه وسائط نقلیه عمومی در این منطقه خبر داد.

 سید جلال حسینی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 15 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: تجهیز و به روزرسانی بیش از 500 دستگاه وسائط نقلیه عمومی در منطقه 15 در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور سهولت تردد شهروندان توسعه سرانه‌های حمل و نقل عمومی افزایش سلامت و رفاه حال شهروندان صرفه‌جویی در وقت و کاهش فاصله سفرهای درونشهری دردست اجرا است.

حسینی اظهار داشت: در این طرح 534 وسائط نقلیه عمومی از جمله اتوبوس، مینی بوس در سیستم حمل ونقل عمومی منطقه 15 توسعه می‌یابد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: تجهیز و به روز رسانی وسائط حمل و نقل عمومی در سیستم حمل و نقل عمومی منطقه 15 از جمله 131 دستگاه اتوبوس در خط 8 اتوبوسهای ویژه تندرو، 312دستگاه مینی‌بوس، 91 دستگاه مینی‌بوس سازمانی با انتقال روزانه 137 هزار مسافر از اقدامات اجرایی این طرح است.

حسینی خاطر نشان کرد: تجهیز علائم و امکانات ترافیکی در معابر محورهای اصلی، میادین و بزرگراهها، ایمن‌سازی معابر، محورهای اصلی و بزرگراهها به روز رسانی و تجهیز پایانه هاشم‌آباد، خاوران از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: سهولت ، تردد ، نقلیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار