لاهوتی با اشاره به آلودگی صوتی فرودگاه مهرآباد؛

مسئله جابجایی فرودگاه مهرآباد مطرح نیست /فرودگاه امام خمینی(ره) تنها به 15 درصد اهداف مدنظر دست یافته است

عضو فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس با بیان اینکه بحثی درباره انتقال فرودگاه مهرآباد مطرح نیست، گفت: برای حل معضل آلودگی صوتی و زیست محیطی این فرودگاه، باید از توسعه آن جلوگیری و این فرودگاه تنها برای هواپیماهای کوچک و مسیرهای کوتاه در نظر گرفته شود.

مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود و عضو فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در خصوص آلودگی صوتی و زیست محیطی فرودگاه مهرآباد برای مردم و ساکنین اطراف آن اظهار داشت: هیچ تردیدی در این موارد نیست و این مباحث مورد تائید است.

وی ادامه داد: یکی از دلایل طراحی و تاسیس فرودگاه امام‌خمینی(ره) همین مباحث بود، اما متاسفانه این فرودگاه تا به امروز نتوانسته به اهدافی که برای آن منظور شده دست یابد تا بتواند ناوگان حمل و نقل خارجی و بخشی از ناوگان‌های حمل و نقل داخلی را سرویس دهد. 

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه تنها 15 درصد اهداف مورد نظر در تاسیس فرودگاه امام خمینی(ره) تحقق پیدا کرده است، گفت: وجود فرودگاه‌های کوچک در داخل شهرها امر عجیبی نیست و اینکه ما بخواهیم روزی فرودگاه مهرآباد را منتقل کنیم کار سخت و مشکلی است.

لاهوتی با بیان اینکه اعتقادم بر این است که فرودگاه مهرآباد را باید حفظ کنیم، تصریح کرد: تنها راه حل این معضل آن است که از توسعه فرودگاه مهرآباد جلوگیری و  این فرودگاه تنها برای هواپیماهای کوچک و مسیرهای کوتاه در نظر گرفته شود و همان‌گونه که پیش‌بینی شده بود فرودگاه امام خمینی (ره) نقش اصلی را در ناوگان حمل و نقل هوایی داخلی و خارجی کشور بر دوش بکشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار