مدیرکل سابق فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی بتنی کردن باند اول فرودگاه بین‌المللی تبریز را گل سر سبد طرح‌های عمرانی این مجموعه عنوان کرد و گفت: این باند‌ تمام بتنی کشور ‌طی چند ماه آینده به بهره‌برداری کامل می‌رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، رستمی در مراسم تودیع مدیرکل سابق فرودگاههای آذربایجان شرقی اظهار کرد: زمانی که نوسانات طلا و ارز اتفاق افتاد و کاهش مسافر در فرودگاه تبریز اتفاق افتاد بر اساس ارزیابیهای صورت گرفته مشخص شد یک درصدی از مسافران فرودگاه تبریز را فعالان این صنعت به خود اختصاص میدهند.

وی که اکنون به عنوان مدیرکل فرودگاه مهرآباد انتخاب شده است با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته در فرودگاه تبریز اظهار کرد: در سطوح پروازی، ترمینال و تجهیزات فرودگاهی فعالیتهای در پنج سال گذشته در فرودگاه بینالمللی شهید مدنی صورت گرفته که از آن جمله میتوان به عملیاتی شدن باند دوم، بازسازی و نوسازی ترمینال و احداث ترمینالهای جدید اشاره کرد.

وی بتنی کردن باند اول فرودگاه بینالمللی تبریز را گل سر سبد طرحهای عمرانی این مجموعه عنوان کرد و گفت: این باند با قابلیتها و ویژگیهایی که دارد نخستین باند تمام بتنی کشور است و طی چند ماه آینده به بهرهبرداری کامل میرسد.

رستمی از اجرایی شدن طرح ترمینال فرودگاه تبریز با سرمایهگذاری شهرداری خبر داد و گفت: امروز توافقنامه این طرح مابین شهرداری تبریز به عنوان سرمایه گذار و شرکت فرودگاههای کشور منعقد می شود.
 
انتهای ییام/ش/ن
برچسب ها: افتتاح ، باند ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.