مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد گفت: اجرای آزمایشی طرح کاهش بار ترافیک فرودگاه مهرآباد نیازهای واقعی طرح را شناسایی خواهد کرد.

علی رستمی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اجرای طرح کاهش بار ترافیک در فرودگاه مهرآباد گفت: برای اجرای این طرح نیازمند تامین زیرساخت‌هایی چون احداث زیرگذر یا روگذر در سه راه پلیس، محوطه‌سازی و اصلاح محوطه جلوی ترمینال 2 و 4 و تغییراتی در محوطه خیابان‌های منتهی به ترمینال‌ها هستیم.

وی افزود: مطالعاتی توسط شرکت ایمن‌راه انجام و جلسات مشترکی نیز با راهبر پلیس و کارشناسان ترافیک شهرداری منطقه 9 برگزار شده است.رستمی ادامه داد: با توجه به اینکه اجرای عملیاتی چون احداث زیرگذر یا روگذر زمان بر است، ما در صدد هستیم طرح را به صورت آزمایشی اجرا کنیم به‌طوریکه با تغییر در جدول‌کشی مسیرها می‌خواهیم به نتایج بهتری از این طرح برسیم.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد اظهار داشت: در صورت اجرای طرح ترافیک در فرودگاه به‌صورت آزمایشی، طرح مورد نظر به‌صورت دائمی در فرودگاه اجرایی خواهد شد.

رستمی با بیان اینکه با اجرای طرح آزمایشی ترافیک می‌خواهیم ایرادات طرح را مشخص کنیم، گفت: با طرح آزمایشی مردم نسبت به ترافیک شناخت بیشتری پیدا می‌کنند و نیازهای طرح مورد نظر تشخیص داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طی روزهای آینده برخی موارد چون ایجاد تابلوهای موقت علائم راهنمایی و رانندگی، تغییر مسیرها از طریق جدول‌گذاری و ایجاد موانع ترافیکی در فرودگاه مهرآباد اجرایی خواهد شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۲۲ تير ۱۳۹۳
خوش به حال تاکسی های اونجا که از همین الان کرایه هاشون سر به فلک خواهد کشید و بیچاره مسافرا
آخرین اخبار