فرمانده انتظامی عجب‌شیر از دستگیری توزیع کننده موادمخدر به همراه پسرانش که یک کیلوگرم تریاک را در خودروی پیکان جاسازی کرده بودند، خبرداد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ رضا اصلانی‌فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر فعالیت فردی سابقه‌دار، در رابطه با تهیه و توزیع موادمخدر در سطح حوزه استحفاظی،‌وی  شناسایی و دستگیری و برای بازجویی به پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان معرفی شد.
 
وی گفت: عوامل پلیس مبارزه با موادمخدر پس از انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و تحقیقاتی و کسب اطلاع از اینکه شخص اعلامی پس از تهیه موادمخدر آنرا در خودروی پیکان جاسازی کرده، با هماهنگی و دستور مقام قضایی خودروی فرد توزیع کننده در مسیر قلعه‌چای شناسایی و متوقف شد.
 
سرهنگ اصلانی‌فر افزود: در بازرسی از خودرو مقدار یک کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه در زیر صندلی راننده جاسازی شده بود کشف و متهم به همراه دو پسرش دستگیر و پس از بازجویی و تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر در خاتمه با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های این فرماندهی مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر است، گفت: پلیس با شماره تلفن 110 آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی و همکاری مردم در زمینه برخورد قاطع با بر هم زنندگان امنیت جامعه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار