کارشناس فوتبال کشورمان گفت: من با انتشار قراردادها موافق نیستم این امر طبعات اجتماعی و ورزشی در پی دارد و توازن تیم را به هم می‌زند.

هومن افاضلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص منتشر شدن مبلغ قرارداد بازیکنان گفت: من فکر می‌کنم اینکه همه چیز شفاف باشد بسیار خوب است این شفافیت باعث می‌شود موارد غیرقانونی از بین برود و انتشار قرارداد ما هم از این قاعده مستثنی نیست.
مبلغ قرارداد در همه جای دنیا سری است و یک مسئله خصوصی نیز محسوب می‌شود.

وی افزود: اگر مبلغ قرارداد منتشر شود منجر به بهم خوردن توازن تیم می‌شود و ارتباط بین بازیکنان را به هم می‌زند. حال اینکه این مبالغ در فوتبال ما منتشر شده است می‌تواند خوب هم باشد به این دلیل که حساب کتاب تیمها مشخص می‌شود و نمی‌توانند بیش از مبلغی که وزارت به آنها داده است هزینه کند و باعث می‌شود ورودی و خروجی باشگاهها متناسب باشد. به طور مثال در اروپا قانونی داریم که اجازه نمی‌دهد باشگاهها بیش از درآمدشان هزینه کنند.

وی ادامه داد: من با انتشار قراردادها موافق نیستم این امر طبعات اجتماعی و ورزشی در پی دارد.

وی در خصوص تیم امید و اردوی عنوان کرد: در این اردو ما اولین بازی خود را انجام دادیم که این مسابقه باعث شده تا مربی از بازیکنان و همچنین بازیکنان ازمربی شناخت پیدا کند در اردوی اردن دو مسابقه تدارکاتی برگزار کردیم بیشتر این برای ما مهم بود که بتوانیم در این مسابقات ایرادات خود را پیدا کنیم و نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.

افاضلی در خصوص اردوی تیم امید تصریح کرد: اردوی بعدی ما در ارمنستان است متاسفانه تیم امید وقت بسیار کمی دارد زیرا مسابقات لیگ هم در آستانه آغازمی‌باشد و برای در اختیار داشتن بازیکنان باید با باشگاها توافق کنیم تا آنها را در اردوی داشته باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: قرارداد ، مبلغ ، بازیکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ايراني
۱۵:۴۴ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
نيست همه چيمون مثل همه دنياست.
آخرین اخبار