شبكه‌های رادیویی ورزش و جوان، دیدارهای مرحله یك چهارم نهایی رقابت های فوتبال جام جهانی 2014 برزیل را بطور زنده و مستقیم پخش می كنند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت صدا؛ شبكه های مختلف رادیویی از زمان برگزاری اولین مسابقات فوتبال جام جهانی 2014 تمامی بازیها را برای مخاطبان پخش كردند و تا پایان این دوره از رقابت های و انتخاب برترین های این جام نیز همراه شما خواهند بود.

در ادامه این دوره از رقابت ها شبكه های رادیویی ورزش و جوان همراه مخاطبان خواهند بود و دیدارهای مرحله یك چهارم نهایی را برای شنوندگان پخش می‌كنند. 

بر این اساس دردیدارهای مرحله یك چهارم نهایی رقابت های فوتبال جام جهانی 2014 برزیل دو تیم فرانسه - آلمان، جمعه 13 تیرماه ساعت 20:30 به مصاف هم می روند كه این دیدار به گزارش خسرو والی زاده و كارشناسی هومن افاضلی از رادیو ورزش به روی آنتن می‌رود.

همچنین دیدار ( برزیل – كلمبیا) ساعت 00:30 بامداد روز شنبه 14 تیرماه نیز از شبكه رادیویی ورزش به گزارشگری مهرزاد عطاران و كارشناسی حمید درخشان از شبكه رادیویی ورزش به طور زنده و مستقیم به روی انتن می رود همچنین این دیدار از شبكه جوان نیز به گزارش اسكندر كوتی، با اجرای پیمان طالبی و كارشناسی حمید درخشان پخش می‌شود.

در ادامه رقابت های مرحله یك چهارم نهایی ساعت 20:30 روز شنبه دو تیم (بلژیك- آرژانتین) به مصاف هم می روند كه این دیدار نیز از شبكه رادیویی ورزش به گزارش مهرزاد عطاران و كارشناسی میرشاد ماجدی پخش می‌شود.

بامداد روز یك شنبه 15 تیرماه نیز آخرین دیدار مرحله یك چهارم نهایی برگزار می شود، بر این اساس دو تیم هلند-كاستاریكا ساعت 00:30 بامداد به گزارش اكبر ارمنده و كارشناسی یعقوب وطنی از شبكه ورزش به روی انتن می رود، این مسابقه نیز از رادیو جوان به گزارش امیرحسین بابازاده، اجرای حسن اسماعیل پوروكارشناسی  هومن افاضلی پخش می‌شود. 

شنوندگان می توانند برنامه های رادیو ورزش را بر روی موج اف ام ردیف 92 و رادیو جوان موج اف ام ردیف 88 مگاهرتز دریافت نمایند.

شبکه های رادیویی با پخش تمامی مسابقات وتحلیل بازیها با حضور کارشناسان وصاحب نظران برجسته فوتبال از منظر فنی وداوری تمامی لحظات جام جهانی را با مخاطبان خود همراه خواهد بود. 


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار