شبکه سلامت روزانه مستندهای خارجی جدیدی را در حوزه سلامت از ساعت20:45دوشنبه تا پنج شنبه به روی آنتن می برد.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه سلامت سیما؛ شبکه سلامت روزانه مستندهای خارجی جدیدی را در حوزه سلامت از ساعت20:45دوشنبه تا پنج شنبه به روی آنتن می برد.
 
بنابراین گزارش؛ مستند خارجی اختلال دو قطبی که محصول کشور آمریکا در سال 2011بوده روز دوشنبه 6مرداد بر روی آنتن می رود. حدود 5/7 میلیون نفر در ایالات متحده آمریکا مبتلا به اختلال دو قطبی شخصیت هستند، این مستند با مصاحبه با تعدادی از این افراد سعی در از بین بردن رمز و راز و اطلاعات پیرامون این موضوع  را دارد.
 
علاقه مندان به قارچ ها به عنوان جانداری که صدها میلیون سال پیش حیات خود را روی کره زمین شروع کردند و هر روز نیز محدوده ی زندگی خود را افزایش دادند؛ علاقه مندان می توانند روز سه شنبه بیننده این مستند جذاب که محصول کشور فرانسه درسال 2013است  با عنوان قارچ های پر ارزش باشند.
 
اما چهارشنبه مستند چگونه حرف می زنیم از کشور انگلستان تولید سال 2009میهمان مخاطبان شبکه سلامت خواهد بود که نگاهی به تحقیقات محققان در راه کشف این رموز و همچنین شناخت هرچه بیشتر ژنی که توانایی صحبت کردن در انسان را ایجاد کرده است دارد.
 
کسانی که خواهان داشتن اندامی متناسب و کم چربی و پر عمر هستند می توانند مستند بخورید،رژیم بگیرید و بیشتر عمر کنید را روز پنج شنبه ببینند.این مستند که شیوه های نوین پزشکی و علوم مبتنی بر تغذیه انسان را معرفی می کند محصول انگلستان در سال 2013 است.
 
آخرین مستند عیدانه شبکه سلامت با عنوان زندگی با اوتیسم جمعه 10مردادماه خواهد بود که نگاهی به زندگی افراد مبتلا به این اختلال می باشد که در بعضی موارد حیرت انگیز است،حیرتی که از استعداد فوق العاده بالای برخی از این مبتلایان به اوتیسیم سرچشمه میگیرد.این مستند مهیج محصول انگلستان در سال 2014 است.
 
گفتنی است؛ این مستندات کاری از گروه تامین برنامه شبکه سلامت در سال93 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: مستند ، انگلستان ، سلامت ، شبکه ، محقق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار