فرماندار سراوان از صدورکارت مرزی برای ۴۵ هزار خانواده این شهرستان و صدور مجوز واردات ۵۴ قلم کالا توسط دولت در راستای تحول اقتصادی مرزنشینان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، درویش نارویی در جلسه شورای اداری که تلفیقی از معتمدان، علما، جوانان، نخبگان و بانوان شهرستان سراوان بود، گفت: با توجه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه و فاجعه به بار آورده و اثبات کننده بیش از پیش ظلم از سوی این اشغالگران، در آستانه روز جهانی قدس که از میراث گرانبهای امام راحل برای جهان اسلام و دفاع از حق مردم فلسطین و آزادی قدس شریف است، حضور گسترده آحاد مردم در راهپیمایی این روز بسیار مهم است.

وی به رویکردهای دولت از نگاه به مسائل اقتصادی و به عبارتی تامین معیشت مردم و تامین اقتصاد و خانواده اشاره کرد و افزود: دولت تمام تلاش خود ر بر این نهاده تا تحولی بزرگ در زمینه اقتصادی ایجاد کند.

فرماندار سراوان ادامه داد: در همین راستا، یکی از کارهای انجام شده مهار تورم است که دولت علاوه بر اینکه توانست تورم را مهار کند آن را کاهش نیز دهد.

نارویی خاطر نشان کرد: مسائل منطقه و استان که به نوعی با مسائل اقتصادی کشور گره خورده است و نگاه دولت مبتنی بر مزیت‌های منطقه بوده که در این راستا باید اقتصاد را بومی کنیم و از مزیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در شهرستان بیشترین بهره را در این زمینه ببریم.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: صدور ، کارت ، مرزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.