افهام منش معاون اجتماعی استانداری از ارزیابی 83دستگه اجرایی از نظر عفاف و حجاب و حقوق شهروندی خبر دادکه در این ارزیابی بانک پاسارگارد و بنیاد شهید و آموزش و پرورش شهرستان‌ها رتبه‌های برتر را در هر دو ارزیابی کسب کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ، افهام منش معاون اجتماعی استانداری در اولین نشست حجاب و عفاف استان تهران در خصوص ارزیابی‌های انجام شده در خصوص حجاب و عفاف و حقوق شهروندی گفت: در دولت فعلی اولین دستگاه ارزیابی را داریم که از 83 دستگاه ارزیابی شده نتایج اولیه 70دستگاه استخراج شده است.

وی افزود: برنامه یازده گانه عفاف و حجاب و 12گانه امور شهروندی دولت نسبت به عملکرد یک کارمند و مدیر و.... در خصوص 91 جلسه ستاد صیانت با حضور بازرسین و 114 جلسه فردی توجیهی برای بازرسین تشکیل شده است.

معاون اجتماعی استانداری ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها را در خصوص حجاب و عفاف این طور بیان کرد: بنیاد شهید شهرستان‌ها، آموزش پرورش شهرستان‌ها و سازمان تبلیغات اسلامی رتبه‌های نخست دستگاه‌های فرهنگی بودند و در دستگاه‌های اجتماعی شرکت راه‌آهن مخابرات و تعاون و هلال احمر و منابع طبیعی و در بانک‌ها بانک پاسارگاد حکمت و مسکن رتبه‌های نخست را کسب کردند.

وی ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در حقوق شهروندی را نیز تشریح کرد: آموزش و پرورش شهرستان‌ها، بنیاد شهید شهرستان‌ها و کمیته امام رتبه‌های برتر را کسب کردند و در سایر دستگاه‌ها، رتبه‌های نخست به راه‌آهن، دخانیات و حمل و نقل پایانه و در بانک‌ها بانک پاسارگاد، حکمت و تجارت اختصاص یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار