مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت:90 درصد کانون‌های فرهنگی اجتماعی زنان در استان اردبیل تعطیل شده و هیچ فعالیتی را از آن‌ها شاهد نیستیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ ماریا موسوی دیروز در جلسه کارگروه بانوان و خانواده فرمانداری نمینگفت: در تلاش هستیم تا این کانون‌ها که اغلب ثبت شده و فعال شده‌ در سال‌های 82 و 83 بوده دوباره به فعالیت خود ادامه دهند.

وی از راه‌اندازی بازارچه‌های ویژه عرضه محصولات بانوان در راستای حمایت از تولیدات و استعدادهای این قشر در تمام شهرستان‌های استان تا پایان امسال خبر داد و افزود: این بازارچه در شهرستان‌های اردبیل و خلخال راه‌اندازی شده و در شهرستان نیر به زودی در منطقه گردشگری بولاغلار افتتاح خواهد شد.

مشاور استاندار اردبیل عنوان کرد: هدف از راه‌اندازی بازارچه‌های ویژه عرضه محصولات بانوان، ایجاد زمینه‌های فعالیت و اشتغال برای زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست است و در کنار این قشر سایر بانوان فعال شهرستان‌ها نیز می‌توانند دست ساخته‌ها و تولیدات خود را در این بازارچه‌ها عرضه کنند.

موسوی در ادامه با بیان این‌که از19 کانون فرهنگی و اجتماعی زنان ثبت شده در سال‌های 82 و 83 در استان اردبیل در حال حاضر تنها دو مورد فعال است از فرمانداران شهرستان‌های استان خواست به پویایی و فعال‌سازی مجدد این کانون‌ها کمک کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.