عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شوراي اسلامي گفت: دولت 70 درصد یعنی دو سوم طلب چایکاران را پرداخت کرده ولی بخش خصوصی هنوز یک سوم آن را به تولید‌کنندگان چای نداده است.

ابوذر ندیمی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: دولت 70 درصد یعنی دو سوم طلب چایکاران را پرداخت کرده ولی بخش خصوصی هنوز یک‌سوم آن را به تولیدکنندگان نداده است.

وی در ادامه افزود: در هر حال با توجه به قیمت مناسبی که برای چای بین 1500 تا 2500 تومان در نظر گرفته شده و هم‌چنین تغییر در روند زمان پرداخت مطالبات چای‌کاران ما شاهد افزایش تولید در سال‌های آتی باشیم.

این نماینده‌ مجلس با اشاره به رویکرد دولت برای خروج از رکود و تحریم در سال‌های جاری تصریح کرد: اگر تغییری در روند خرید تضمینی محصولات کشاورزان و هم چنین وام 60 میلیارد تومانی بین زراعی و جاری برای کشاورزان در نظر گرفته شده ما شاهد بیش‌تر محصولات کشاورزی در دو استان شمالی مازندران و گیلان خواهیم بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان یادآور شد: اگر تغییر در روند خرید تضمینی از کشاورزان و هم‌چنین ساماندهی خرید محصولات صورت بگیرد بحث حذف دلال‌ها از بخش کشاورزی قطعی خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۲:۵۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
افرین قشنگ دارین چای رو نابود میکنید چند ساله دیگه برنجم نابود میکنید با واردات برنج هندی استارتش زده شده از چند سال پیش فکر نکنم ساله دیگه کسی چای برداشت کنه یکیش خوده من همشو استخر ماهی مزنم راحت امیدوارم شهامت داشته باشی ک این نظر رو چاپ کنی
-
بچه ي چاي
۱۰:۰۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
چقدر به مردم دروغ مي گويند مردم واقعا گرفتارند به داد مردم برسيد
آخرین اخبار