مدیر شعب بانک سپه مازندران اعلام کرد: بیش از 13 میلیارد ریال از طلب چایکاران مازندرانی و بیش از 209 میلیارد ریال از طلب گندمکاران استان در سال جاری توسط بانک سپه مازندران پرداخت شد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، اسفندیار گراوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بانک سپه یکی از بانک‌های عامل در خرید تضمینی گندم و محصولات کشاورزی در اجرای طرح بزرگ دولتی مشارکت داشت.
وی خاطرنشان کرد: در سال جاری بیش از 58 هزار تن گندم از کشاورزان استان به ارزش بیش از 209 میلیارد ریال خریداری شد که بانک سپه عامل پرداخت وجوه آن را برعهده گرفته است.
مدیر شعب بانک سپه استان مازندران تصریح کرد: برای اجرای بهتر این طرح بانک سپه در استان مازندران 3 هزار فقره حساب عابربانک افتتاح و به کشاورزان تحویل داد.
گراوند برنج خریداری شده از شالیکاران را 42 هزار تن عنوان کرد و ابراز داشت: بانک سپه در این بخش 621 میلیارد ریال به برنجکاران مازندرانی پرداخت کرده است.
این مسئول بانکی مازندران میزان چای خریداری شده از کشاورزان استان مازندران را 5 هزار تن عنوان کرد و بیان داشت: 13 میلیارد و 545 ریال وجه چای از طریق بانک سپه استان مازندران به کشاورزان پرداخت شد.
مدیر شعب بانک سپه استان مازندران کمک به بخش‌های مولد و تولیدی را چشم‌انداز اهداف کلان اقتصادی در بانک سپه برشمرد و گفت: بانک سپه تاکنون در پروژه‌های بزرگ و استراتژیک نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.
گراوند بااشاره به نقش بانک سپه در سطح استان مازندران خاطرنشان کرد: این بانک با هدف کمک به اشتغال و رفع نیازهای ضروری مردم در سال جاری بیش از 2 هزار میلیارد ریال به بخش‌های مختلف تسهیلات پرداخت کرده است.
گراوند از رشد 14 درصدی منابع بانک سپه مازندران در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و ادامه داد: از مجموع مبالغ پرداختی به بخش‌های مختلف استان بیشترین تسهیلات ارائه شده در بخش صنعت محقق شد به طوری که این بخش توانست 879 میلیارد ریال را به خود اختصاص دهد.
مدیر شعب بانک سپه منطقه مازندران عنوان کرد: در سال جاری 259 میلیارد ریال به بخش مسکن، 345 میلیارد ریال به بخش کشاورزی و 7 میلیارد ریال به بخش صادرات توسط این بانک تسهیلات پرداخت شده است.
گراوند تسهیلات پرداختی بانک سپه به بخش خدمات را 341 میلیارد ریال عنوان کرد و یادآور شد: بخش بازرگانی استان مازندران در سال جاری بیش از 265 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده است.
این مسئول اضافه کرد: در سال جاری با هدف رفع نیازهای ضروری مردم بانک سپه استان مازندران بیش از 122 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به مشتریان پرداخت کرده است.
مدیر شعب بانک سپه منطقه مازندران از ایجاد بیش از 4 هزار فرصت شغلی جدید با کمک بانک سپه استان خبر داد و ابراز داشت: متوسط سرمایه‌گذاری برای ایجاد یک فرصت شغلی جدید 18 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها و نقش‌آفرینی بانک سپه در اجرای این قانون خاطرنشان کرد: با کمک این بانک واردات 900 هزار تن کالای اساسی برای تسهیل در اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‌ها صورت گرفته است.
گراوند اعلام کرد: تاکنون بیش از 70 میلیارد ریال تسهیلات کارت سوخت توسط بانک سپه استان مازندران به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

* 2200 واحد مسکونی فرسوده از بانک سپه تسهیلات بازسازی می‌گیرند
مدیر شعب بانک سپه مازندران با اشاره به اهمیت توجه به بافت‌های فرسوده استان متذکر شد: تسهیلات 2200 واحد مسکونی فرسوده به این بانک سپرده شده است.
گراوند با اعلام اینکه این تعداد واحدهای فرسوده بیش از 401 میلیارد ریال تسهیلات مصوب دارند اذعان داشت: بقیه پرونده‌های موجود در این بخش (200 واحد) با تکمیل پرونده‌هایشان از تسهیلات بانک سپه استفاده می‌کنند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.