راه اندازی شرکت‌های دانش بنیان تحقق تجاری سازی و تحقیقات کار آفرینی از گام‌های موثر و جدی است که باید برداشته شود.

مصطفی صائمیان، معاون فرهنگی باشگاه پژوهشگران جوان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: در این جلسه هم اندیشی روسای باشگاه پژوهشگرن، آقایان کریم زارع، مشاور ریاست عالی دانشگاه، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، سلولی نژاد معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد صرو دشت، غفاری رئیس باشگاه واحد شیراز و دبیر کمیسیون چهره‌های استعداد یابی درخشان استان فارس، روسای باشگاه‌های استان فارس و برخی از چهره‌های استعداد درخشان باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و کار آفرینان این استان حضور داشتند.

وی افزود: کریم زارع در راستای رهنمود‌های ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی به ارائه مطالب و راه کار‌های پرداخت و خواستار ارائه ایده‌های کاربردی در این خصوص بحث خواند.

وی در بخشی از سخنان خود از وارد شدن دانشگاه به مرحله‌ی جدیدی که کاهش میزان وابستگی به شهریه‌های دانشجویی را به همراه خواهد داشت، یاد کرد.

صائمیان خطاب به روسای باشگاه‌های استان فارس و چهره‌های استعداد درخشان و کار آفرینان گفت: در راستای نظارت دکتر میر زاده ریاست دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری معاونت‌های پژوهشی از طرق مختلف نسبت به تحقق سه موضوع بسیار مهم و اساسی راه اندازی شرکت‌های دانش بنیان، تحقق تجاری سازی تحقیقات و کار آفرینی گام‌های موثر و جدی برداشته شود.

وی عنوان کرد: برداشتن گام‌های اساسی در جهت تقویت کار آفرینی و جذب عضویت کار آفرینان تشکیل ستاد مرکزی باشگاه در استان فارس، بررسی کلیه پرونده‌های داوطلبین، عضویت در استعداد‌های درخشان استان فارس و تلاش جهت تاسیس شرکت‌های دانش بنیان با هدف تبدیل ایده به فرآورده از جمله کارهایی است که انجام شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار