مسابقه سراسری قرآن کریم با موضوع آشنایی با قرآن کریم که به مناسبت ایام پر فیض و برکت رمضان المبارک از روز اول تیر ماه سال جاری برگزار گردید و تا شانزدهم تیر ماه ادامه خواهد داشت.

مصطفی صائمیان، معاون فرهنگی باشگاه پژوهشگران جوان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران در خصوص نحوه برگزاری مسابقه سراسری قرآن کریم گفت: مسابقه فرهنگی با موضوع "آشنایی با قرآن کریم" به صورت سراسری بین کلیه اعضای باشگاه در واحد‌های دانشگاهی سراسر کشور، کلیه‌ی روسای باشگاه‌ها و همچنین پرسنل ستادی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این مسابقه که به مناسبت فرا رسیدن ایام پر فیض و برکت رمضان المبارک و به همت و تلاش اداره فرهنگی باشگاه از روز اول تیر ماه سال جاری برگزار گردیده، تا پایان وقت اداری روز دوشنبه، شانزدهم تیرماه برابر با نهم ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقه شامل دوازده سوال به صورت چهار جوابی در خصوص قرآن کریم است که پس از اطلاع رسانی‌های صورت گرفته در سایت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، شرکت کنندگان، پاسخ‌های خود را هم از طریق آدرس الکترونیکی اداره فرهنگی prbpj@yahoo.com و هم از طریق پیام در سیستم پیوند ارسال می‌نمایند.

وی افزود: اسامی برندگان پس از تجمیع پاسخ‌های دریافتی و انجام بررسی‌های لازم در روز سه شنبه هفدهم تیر ماه سال جاری اعلام می‌گردد.

صائمیان بیان کرد: در پایان مهلت تعیین شده اداره فرهنگی و امور فوق برنامه باشگاه به 10 تن از برندگان این مسابقه بزرگ فرهنگی و سراسری به قید قرعه و طی مراسمی با حضور مسئولان باشگاه در محل نمازخانه ستاد مرکزی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان جوایزی اهدا خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار