شبكه‌های سیما از امروز تا یكشنبه هفته آینده ویژه برنامه هایی در حمایت از قدس و نقد حقوق بشر آمریكایی تدارك دیده‌اند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه‌های یك هفته سیما در حمایت از قدس علیه حقوق بشر آمریكایی در ساختارهای مختلف برنامه سازی از جمله میزگرد ، مستند ، فیلم سینمایی و تلویزیونی، پویانمایی (انیمیشن) پخش خواهد شد .

به گزارش روابط عمومی سیما، در این هفته 32 فیلم سینمایی و تلویزیونی با موضوع فلسطین و 28 مستند ویژه در همین موضوع از شبكه های سیما پخش خواهد شد. بر این اساس شبكه نمایش نیز هر شب راس ساعت 21 باكس ویژه ای از فیلم های سینمایی با موضوع قدس از جمله «زخم زیتون» ، «بازگشت به حیفا»، «شكارچی شنبه»، «سرب»  و ... را پخش خواهد كرد.

شبكه مستند نیز مستندهای جدید و جذابی را با موضوع حمایت از انتفاضه فلسطین هر شب ساعت 22 پخش خواهد كرد.  

همچین شبكه یك در برنامه گفتگو محور « این شب ها»، شبكه دو در برنامه « شب های روشن »، شبكه سه در برنامه « مصباح»، شبكه چهار در برنامه های « راز »، « اردیبهشت» و « طلوع » ، شبكه تهران در برنامه « آبی آسمان» و شبكه قرآن در برنامه « ضیافت » به تبیین جنایات صهینونیست ها در غزه و نیز تكفیری های داعشی در عراق و همدستی منافقان با آن ها و نیز سكوت و همراهی مجامع بین المللی و آمریكا با این جنایات و نسل كشی ها خواهند پرداخت.

برنامه های یك هفته سیما در حمایت از قدس و روشنگری علیه حقوق بشر آمریكایی تا روز یكشنبه آینده سالروز شكست منافقان در عملیات مرصاد برای تداوم روشنگری در خصوص خیانت ها و جنایت های این گروه علیه ایران اسلامی ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/ اس

برچسب ها: رسانه ملی ، حقوق بشر ، سیما ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار