سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت:دیدار پایاپای تیم های ملی ایران و روسیه در روز نخست مرحله نهایی لیگ جهانی نشان داد ایران تیم قدرتمندی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در نشست خبری تشکیل شده در پایان بازی ایران و روسیه اظهارداشت: علیرغم ارائه بازی خوب در ست چهارم به طور کلی در این دیدار تمرکز کافی نداشتیم.

وی افزود: تیم ملی ایران برای نخستین بار جواز صعود به جمع 6 تیم برتر لیگ جهانی را به دست آورد این مساله نشان می دهد که والیبال ایران رشد کرده است.

وی گفت: ما بیشتر به اشتباهات خودمان باختیم. اگر تمرکز بیشتری داشتیم به طور حتم ست پنجم از آن تیم ایران بود. داوری این مسابقه بد نبود. متاسفانه وقتی مقابل برزیل و روسیه بازی می کنید باید انتظار اینطور داوری ها را هم داشته باشید.

وورونکوف: از بازی ایران سورپرایز نشدیم چون می دانستیم تیم قدرتمندی است


آندره وورونکوف پس از پیروزی سه بر دوی تیم ملی والیبال روسیه مقابل ایران اظهار داشت: در گروه سختی قرار داریم چون ایران و برزیل تیم های قدرتمندی هستند. ایران در این بازی بالاتر از صد در صد بازی کرد و بسیار خوب کار کرد.


وی ادامه داد: بازیکنان من احمق هستند و احمقانه رفتار کردند و هر نکته تاکتیکی که می گفتم دقیقا بر عکس آن را انجام می دادند.


سرمربی تیم ملی والیبال روسیه گفت: شاگردانم در بازی مقابل ایران مغرورانه بازی کردند و اگر در ست پنجم تغییر تاکتیکی نمی دادم بازی را باخته بودیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۱:۲۲ ۲۶ تير ۱۳۹۳
یه جوری می گه مغرورانه انگار با تیمی از حاشیه خلیج فارس بازی کرده!برید سجده شکر به جا بیارید نباختید.ایران یک قدرت نوظهور و بلامنازع در دنیای والیبال شناخته می شه.
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۰۹:۵۸ ۲۶ تير ۱۳۹۳
سرمربیشون گل گفته!
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۰۰:۲۹ ۲۶ تير ۱۳۹۳
ست پنجم صد در صد با اشتباه استاد کواچ باختیم تیم ما 1-5 جلو و به یکباره 2,3پوان میده به حریف,این مربی کارکشته کشورمان نباید یک time out بده تا شرایط بازی عوض بشه !!!!!!!
ولی بازهم دست بچه ها درد نکنه واقعا سنگ تموم گذاشتن
آخرین اخبار