مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی " که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: سهمیه ویژه‌ بنزین برای سفرهای تابستانی نداریم/ بنزین 400 تومانی اعتبار دارد ، سهمیه ویژه‌ بنزین برای سفرهای تابستانی نداریم/ بنزین 400 تومانی اعتبار دارد ، دولت بسته حمایتی برای "فولاد" ابلاغ می‌کند/ تولید وضعیت نگران‌کننده‌ای دارد و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

دولت بسته حمایتی برای "فولاد" ابلاغ می‌کند/ تولید وضعیت نگران‌کننده‌ای دارد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/4/23/2431214_108.jpg

 دنیانور با بیان اینکه دولت وعده‌هایی را در قالب ارائه بسته حمایتی طی دو تا سه ماه در حوزه فولاد ارائه خواهد داد گفت: بخش تولید همچنان در شرایط دشواری است و هنوز از کمک‌های دولتی بهره‌مند نشده است.

مجمع کارآفرینان ایران رسما فعالیت خود را آغاز کرد
 مجمع کارآفرینان ایران با حضور جمعی از تولیدکنندگان، صنعتگران و کارآفرینان مطرح کشور پس از اخذ مجوزهای لازم فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

"واردات برنج" کاهش یافت
بر اساس آمار گمرک، در سه ماهه نخست امسال 300 هزار تن برنج به کشور وارد شد.

"سکه امامی" 953 هزار تومان / "دلار" 3120 تومان / "طلا 18 عیار" 96 هزار تومان

 بازار سکه امروز در پی بازار ارز و دلار 3120 تومانی در مبادلاتش از ارزش سکه‌های طلایی کاست.

19 ارز رسمی ارزان شد
 بانک مرکزی امروز نرخ 39 ارز رسمی اعلام کرد که نرخ 19 ارز ارزان شد.

خرید تضمینی گندم به 4.5 میلیون تن رسید/ سیاست‌های تشویقی و حمایتی دولت موثر در افزایش خرید
 خريد تضمينی گندم در كشور با رشد 80 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 5/4 ميليون تن رسيده و 45 هزار ميليارد ريال بهای گندم‌های خريداری شده به حساب كشاورزان واريز شده است.

سهمیه ویژه‌ بنزین برای سفرهای تابستانی نداریم/ بنزین 400 تومانی اعتبار دارد

 مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، گفت: اختصاص بنزین برای سفرهای تابستانی بایستی در ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت و ستاد ریاست جمهوری به تصویب برسد و بعید به نظر می‌رسد که امسال سهمیه ویژه‌ای برای سفرهای تابستانی اختصاص یابد.

"شاخص کل" به ارتفاع 73 هزار واحدی رسید

سه شنبه 24 تیرماه در جریان معاملات تالار شیشه‌ای تعداد 265 هزار و 638 سهم اوراق بهادار به ارزش 657 هزار و 579 ریال در 33 هزار و 54 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

افزایش 30 درصدی قیمت‌های بلیت هواپیما بدون آزادسازی نرخ‌ها
قوابش با اعلاسهمیه ویژه‌ بنزین برای سفرهای تابستانی نداریم/ بنزین 400 تومانی اعتبار داردم این خبر که بنا به در خواست سازمان هواپیمایی کشور هر ایرلاینی دسته‌بندی قیمت‌های خود را باید اعلام کند، گفت: سازمان هواپیمایی دستور اجرایی این کار را زمانی اعلام کرد که قیمت‌ها آزاد شود ولی متاسفانه نه تنها قیمت‌ها آزاد نشد بلکه افزایش قیمت 30 درصدی داشته است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار