حمید قوابش، دبیر انجمن شرکتهای هواپیمایی در
گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه هر پکیج متناسب با یک سرویس از خدمات است، افزود: میزان خدمات رفاهی که به مسافران ارائه میشود، بر اساس میزان مبلغی است که مسافران پرداخت کرده و ممکن است در برخی از موارد این میزان کاهش یابد.
قوابش در ادامه توضیح داد: شرکت های هواپیمایی با توجه به تنوع نرخ بلیت باید خدمات رفاهی همچون بستههای پذیرایی را نیز تنوع بخشند.
وی در ادامه یادآور شد: افزایش قیمت بلیت باید در صورتی تحقق یابد بلکه خدمات نیز بهبود یابد.
دبیر انجمن شرکتهای هواپیمایی در ادامه خاطر نشان کرد: در صورتی که مسافری احساس کند ایرلاینی به تعهدات خود عمل نمیکند، میتواند به شرکت هواپیمایی و در نهایت به سازمان هواپیمایی کشوری مراجعه کند.
قوابش با بیان اینکه برخی از شرکتها بر اساس دستور سازمان هواپیمایی و با طرح متنوعسازی قیمت بلیت نوع خدمات خود را ارائه دادند، گفت: قیمتها به نوعی از خدمات از جمله ساعت مناسب پرواز وابسته است و ممکن است پروازی به دلیل مناسب بودن ساعت، پول بیشتری را دریافت کند.
وی در ادامه تصریح کرد: بنا به در خواست سازمان هواپیمایی کشور هر ایرلاینی دستهبندی قیمتهای خود را باید اعلام کند.
دبیر انجمن شرکتهای هواپیمایی در ادامه خاطر نشان کرد: سازمان هواپیمایی دستور اجرایی این کار را زمانی اعلام کرد که قیمتها آزاد شود ولی متاسفانه نه تنها قیمتها آزاد نشد بلکه افزایش قیمت 30 درصدی داشته است.
انتهای پیام/
نکنه پول سرخاب و سفیداب مهماندارای هواپیماها رو مسافرا باید بدن!!!!!!!