استاندار اردبیل گفت: حمایت از تولید داخلی و افزایش سرمایه‌ها در این زمینه نیازمند به صفر رساندن امر قاچاق کالا در داخل کشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مجید خدابخش  در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اردبیل اظهار داشت: در کنار واردات متناسب با نیاز کشور باید جلوی قاچاق بی‌رویه گرفته شود چراکه قاچاق عامل نابودی و از بین برنده طرح‌های حمایتی از تولید داخلی و در حقیقت ناکامی در صحنه اقتصاد مقاومتی است که آسیب‌ها و مشکلات جدی را به دنبال دارد.

وی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور به ویژه در استان اردبیل را یک وظیفه و تکلیف شرعی دانست و گفت: ما باید با احساس تکلیف و مشارکت همگانی در جهت مبارزه با این پدیده شوم که تهدیدی جدی برای سلامت تولید و اقتصاد کشور است، گام‌های اساسی برداریم.

استاندار اردبیل بر لزوم تشدید کنترل‌های مرزی و گلوگاه‌ها در رابطه با قاچاق کالا تاکید کرد و افزود: به منظور جلوگیری از ورود و خروج کالاهای قاچاق و غیر استاندارد عوامل انتظامی و قضایی باید نسبت به تشدید بازرسی در محل ورودی و خروجی‌ها در سطح استان اقدام کنند تا بتوانیم از ورود کالاهای قاچاق به استان جلوگیری کنیم/س.

برچسب ها: اردبیل ، مبارزه ، قاچاق ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.