به مناسبت ماه مبارک رمضان نمایشگاه "عفاف و حجاب" از برنامه‌های نخستین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری رمضان در فرهنگسرای کوثر زنجان افتتاح شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، نمایشگاه عفاف و حجاب با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و مدیرکل امور بانوان استانداری زنجان افتتاح شد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در حاشیه این نمایشگاه به اثرگذاری مقوله حجاب در عرصه های بین‌المللی اشاره و اظهار کرد: حجاب و عفاف تنها در مورد بانوان مورد استفاده قرار می‌گیرد که تلقی نادرستی است، چرا که رعایت حجاب و عفاف از سوی آقایان نیز لازم است.

ناصر مقدم با استناد به آیات و احادیثی مبتنی بر ضرورت رعایت حجاب و عفاف به هجمه‌های دشمن در مقوله‌های فرهنگی اشاره کرد و یادآور شد: استکبار در تلاش است تا حجاب و عفاف زنان و مردان مسلمان را مورد هجمه قرار دهد.

وی به نمایشگاه حجاب و عفاف در استان زنجان اشاره کرد و با یادآوری اینکه نمایشگاه مذکور از برنامه های نخستین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری رمضان است، افزود: این نمایشگاه تا (24 تیر) در محل فرهنگسرای کوثر زنجان دایر است.

به گفته مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در این نمایشگاه نظرات و سخنان بزرگان مکاتب مختلف در زمینه نقش حجاب و عفاف در جوامع به نمایش گذاشته شده است.

در این نمایشگاه کتاب‌هایی با موضوع حجاب و عفاف، تابلوهایی از اظهار نظر استکبار در زمینه مورد هجمه قراردادن حجاب و عفاف زنان مسلمان، فلسفه ایجاد حجاب و ایستگاه نقاشی ویژه کودکان با موضوع حجاب و عفاف دایر است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: زنجان ، عفاف ، حجاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.