مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: قاریان مصری برای برگزاری محافل انس با قرآن کریم به استان قزوین و سایر استان های کشور سفر می کنند.


حجت الاسلام مصطفی نوروزی در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین، اظهار کرد: 8 قاری مصری امسال به دعوت سازمان اوقاف برای برگزاری بیش از 560 محفل انس با قرآن کریم در سطح استانها ، شهرها ، نهادها ، مساجد ، امامزادگان ، به ایران اسلامی می آیند.

وی افزود: احمد شهات احمد لاشین، عادل الباز، علی محمود الشمیس ، محمد قطب الطویل، عبدالناصر حرک، محمد شرف الدین ، محمد المحمود المریجی و متولی عبدالعال از کشور مصر برای برگزاری محافل قرآنی ماه رمضان ، به ایران سفر میکنند.

نوروزی عنوان کرد: این قاریان از 14 تیرماه برابر با 7 ماه مبارک رمضان ، اجرای برنامه های خود را آغاز و تا 24 رمضان در سطح کشور به قرائت آیات قرآن کریم می پردازند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین خاطرنشان کرد: استان قزوین جزء نخستین استانهای میزبان از این قاریان می باشد و محمدشرف الدین در روزهای 14 و 15 تیرماه برابر با 7 و 8 رمضان در استان قزوین در 6 محفل قرآنی به همراه قاریان برتر بین المللی ، کشوری و استانی قرائت می کنند.

وی هدف از برگزاری این محافل را حرکت فرهنگی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری برشمرد و گفت: از تمام قاریان، حافظان و مفسران قرآن کریم و همچنین مردم ولایی و قرآنی استان برای شرکت در این مراسمها دعوت می شود/س
برچسب ها: میزبان ، قاریان مصری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.