رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: مرحله نخست پایانه صادراتی (صدف) در شهرستان مرزی مهران آماده بهره برداری است


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ یاراله نصیری در نشست شورای توسعه صادرات غیرنفتی استان ایلام بیان کرد: این پایانه در زمینی به گستره 10 هزار متر مربع ساخته شده است.
وی افزود: این پایانه دارای امکانات لازم و مناسب شامل خوابگاه رانندگان، غذاخوری، محوطه تخلیه و بارگیری، باسکول و دیگر امکانات رفاهی بوده که به وسیله بخش خصوصی ساخته شده است.
بگفته نصیری با بهره برداری از این پایانه می توان خدمات گسترده و مطلوب تری به فعالان عرصه تجارت و بازرگانی در منطقه مرزی مهران در همسایگی کشور عراق ارائه کرد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام افزود: این پایانه همچنین دسترسی مطلوبی به گمرکات مستقر در پایانه بین المللی مهران دارد که می تواند اثربخشی بهتری در گسترش صادرات کالا و خدمات داشته باشد.
نصیری ابراز امیدواری کرد که در مراحل دوم و سوم این پایانه، کارها و خدمات بیشتری به فعالان عرصه اقتصادی در مرز بین المللی مهران ارائه شود.
مرز رسمی و بازارچه مرزی مهران در 100 کیلومتری جنوب باختری ایلام از کانون های عمده صادرات کالا و خدمات و نیز تردد زوار به عتبات عالیات عراق است./س
 
 
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.