رونمایی از پرچمداران جدید Huawei

صبح روز گذشته در مراسمی که با حضور جمعی از خبرنگاران و مسئولین شرکت هواوی، پرچمداران جدید هواوی در ایران رونمایی شدند که در میان آن ها P7 گوشی پر سرو صدای این روزها رخ نمایی می کرد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛  این تلفن هوشمند مجهز به قابلیت و ویژگی ۴G LTE/3G بر اساس موفقیت گوشی Huawei Ascend P6 ساخته شده است.

Huawei-P7 (5)

رضا آقای نیا، مدیر ارشد محصول کمپانی هواوی در ایران، در خصوص خدمات پس از فروش و قیمت آن گفت: هواوی اسند P7 در ایران با نسخه تک سیم کارت وارد بازار خواهد شد وقیمت آن  با گارانتی شرکت پارس مایکروتل، تنها نماینده رسمی کالای موبایل هواوی در ایران ، در حدود ۱٫۴۰۰٫۰۰۰ تومان خواهد بود.

Huawei-P7 (3)

وی درباره عدم موجودی کافی گوشی‌های هواوی در ایران با گارانتی اصلی گفت: متاسفانه در حال حاضر بیشتر کمپانی ها با موضوع قاچاق درگیر هستند و بخش عمده ای از کالای آن ها از راه های غیر قانونی به کشور وارد می شود. که درباره ورود غیر قانونی محصولات که به دلایلی چون سیاست‌های ارزش افزوده است، دولت بایستی پاسخگو باشد.

آقای نیا درباره سوالی که چرا P7 از بهترین سخت‌افزار استفاده نمی‌کند، گفت: سری P به عنوان کالایی با عملکرد قوی شناخته نمی‌شود و بیشتر از همه مدلی لوکس و استایلیش برای افرادی است که به دنبال شکلی متفاوت با قابلیت‌هایی بر پایه Social Media هستند. در واقع ما در سری G خود به عملکرد و قدرت توجه داشته‌ایم. همچنین مدلی به نام Honor 6 که به زودی معرفی خواهد شد، یکی از برترین گوشی‌ها در این زمینه خواهد بود.

Huawei-P7 (1)

هواوی در حال حاضر در مکان سوم فروش گوشی‌های هوشمند در دنیا قرار دارد و این جایگاه را پس از سامسونگ و اپل کسب کرده است.

گزارش از: حسین عالیان

برچسب ها: دریچه ، huawei ، lifeotech
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۰۸ تير ۱۳۹۳
سلام میدونم ربطی نداره ولی هر کی که ایمیل دریچه رو بلده به من هم بگه
آخرین اخبار