ارائه خدمات متنوع بانکی توسط پست بانک ایران در مناطق روستائی و دوردست موجب شده تا بخشی از مشکلات مناطق روستایی مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، محمدجواد کولیوند نماینده مردم کـرج، اشـتهارد، آسارا و فردیس در مجلس شورای اسلامی در بازدید از پست بانک استان البرز در نشست مشترک با سرپرست شعب استان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های صورت‌گرفته و بیان مطلب فوق گفت: خدمت‌رسانی این بانک در مناطق روستایی موجب کاهش ترددهای غیرضرور و دسترسی آسان اهالی به خدمات پولی شده است.

وی در ادامه خواستار افزایش حضور پست بانک ایران در سایر نقاط روستایی و فاقد بانک که مورد نیاز مردم است، شد.

همچنین مسعود کمال‌آبادی سرپرست پست بانک استان البرز در این نشست، خواستار حمایت بیش از پیش مسئولان استان برای تقویت دفاتر ICT روستایی و انتقال حساب‌های دهیاری‌ها به این دفاتر در راستای تفاهم‌نامه منعقده با استانداری شد و آن را عامل مهمی جهت رشد و تقویت دفاتر ICTروستایی دانست.

بنابراین گزارش، کمال‌آبادی در نشست مشترک با کارگزاران دفاتر ICT روستایی و شهری شهرستان ساوجبلاغ نیز ضمن تشریح برنامه‌های بانک، رونق بخشی دفاتر مذکور را از اولویت‌های مهم در راستای ارتقاء کیفی و توسعه کمی خدمات بانک برشمرد و تفاهم‌نامه‌های ایجاد صندوق تأمین مالی خرد روستایی و انتقال حساب دهیاری‌ها به دفاترICTروستائی را از گام‌های بسیار مهم در این زمینه برشمرد.

انتهای پیام  /
برچسب ها: پست ، بانک ، ایران ، روستائیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۸:۲۳ ۱۱ تير ۱۳۹۳
مگه مناطق روستایی مشکل هم دارن!!؟؟
آخرین اخبار