انتقال حساب‌ها و منابع دهیاری‌های استان به دفاتر پست بانک ایران موجب رونق اقتصادی روستاها و افزایش اشتغال در این مناطق می شود.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: محمدرضا امیری فرماندار شهرستان نی‌ریز در نشست مشترک با مسئولان پست بانک استان فارس ضمن بیان مطلب فوق و با اشاره به خدمات ارزنده این بانک در نقاط روستایی گفت: در گذشته نهادها و سازمان‌های متعددی در روستاها حضور داشتند ولی خلاء یک نهاد مالی و بانکی همیشه احساس می‌شد که خوشبختانه پست بانک ایران با حضور خود آن را مرتفع کرده و منشاء خدمات ارزنده در روستاها شده است.
 
همچنین بهرام رضایی‌عرب مدیرشعب پست بانک استان در این نشست با تشریح عملکرد بانک، گزارشی از روند اجرایی طرح صندوق تأمین مالی خرد روستایی را ارائه و ضمن ابلاغ پیام حمایت معاون امور عمرانی استانداری مبنی بر انتقال حساب دهیاری‌ها به دفاتر روستائی پست بانک، خواستار حمایت همه جانبه مسئولان از این بانک مردمی شد.

گفتنی است: مراسم تودیع رئیس پیشین و معارفه رئیس جدید پست بانک شعبه شهرستان نی‌ریز با حضور فرماندار و بخشداران این شهرستان و مسئولان پست بانک استان در محل فرمانداری برگزار و طی آن ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های محمدمهدی روستانژاد، علی‌اکبر محمودی بعنوان رییس جدید این شعبه معرفی شد.

اتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار