پست بانک ایران تنها بانکی است که در روستاها خدمت می‌کند و مستلزم حمایت بیش از پیش مسئولان است که در این راستا مورد حمایت جدی استانداری و دستگاه‌های اجرائی خراسان شمالی است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: محمود دلپسند معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت خراسان شمالی در نشست مشترک با مسئولان پست بانک این استان ضمن بیان مطلب فوق و تقدیر از خدمت‌رسانی این بانک و نقش پررنگ آن در کاهش مشکلات روستائیان گفت: دستگاه‌های اجرائی مرتبط با روستا بخصوص سازمان جهاد کشاورزی بایستی با پست بانک ایران ارتباط و تعامل خوبی برقرار نموده تا امور مربوطه از طریق دفاترخدمات بانکی این بانک انجام شود.

حمید محمدی‌مقدم سرپرست شعب پست بانک استان خراسان شمالی نیز در این نشست ضمن ارائه گزارش کاملی از عملکرد بانک گفت: این بانک با هدف حضور در روستاها و بهره‌مندی مردم از خدمات بانکی ایجاد شده و تاکنون پست بانک استان علاوه بر حضور در شهرها با 191 دفترخدمات بانکی شهری و روستائی حضور پررنگی درسطح استان دارد و انواع خدمات بانکی را بصورت لحظه‌ای(ONLINE) به مردم ارائه می کند.
 
وی افزود: پست بانک ایران علاوه بر پرکردن خلاء بانکی در روستاها، هزینه‌های ترددهای غیرضروری را کاهش و موجب آبادانی، اشتغالزایی و افزایش رفاه در روستاها نیز شده است.

محمدی‌مقدم درپایان با اشاره به نقش پررنگ پست بانک ایران در اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها در مراحل اول و دوم و همچنین تفاهم‌نامه منعقده با مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری برای ایجاد صندوق تأمین مالی خرد در 10هزار روستا، خواستار حمایت جدی مسئولان جهت واگذاری خدمات و انتقال منابع دستگاه‌های مرتبط با روستا به دفاتر روستایی پست بانک ایران شد.

انتهای پیام /
برچسب ها: پست بانک ، روستا ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار