چهارمین نمایشگاه طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان در عرضه کالا و مایحتاج ضروری مردم در دو نقطه شهر اردبیل گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ فرماندار اردبیل در مراسم راه‌اندازی این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های اردبیل، اظهار داشت: با هدف خرید راحت مردم در این ایام و تامین مایحتاج ضروری آنها نمایشگاه ضیافت علاوه بر محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اردبیل در محله سلمان‌آباد اردبیل برپا شده تا هموطنان بتوانند خریدشان را انجام دهند.

جواد زنجانی گفت: در این نمایشگاه تولید کنندگان داخلی و نمایندگی محصولات تولیدی استان های دیگر محصولاتشان را بلاواسطه با تخفیف 10 تا 20 درصد به عموم مردم ارائه می‌دهند تا هموطنان بتوانند خرید خود را به راحتی انجام دهند.

وی افزود: برخی از فروشندگان نیز بسته‌های حمایتی خود را از اقشار آسیب پذیر جامعه در قالب برنج و روغن و قند و شکر در بسته‌بندی‌های قابل عرضه مهیا کردند تا با تخفیف ویژه آنها را عرضه کنند.

فرماندار اردبیل در مورد عرضه گوشت در این نمایشگاه‌ها گفت: کشتار روز کشتارگاه اردبیل نیز در زمینه عرضه گوشت قرمز در این مدت انجام می‌شود و قرار است با ده درصد زیر قیمت بازار این محصول در اختیار مردم قرار گیرد.

زنجانی بیان داشت: هیچ محدودیتی برای عرضه محصولات وجود ندارد و اکیپ‌های بازرسی اتحادیه‌های صنفی و همچنین سازمان صنعت معدن و تجارت آمادگی رسیدگی به شکایات مردمی را در همان محل نمایشگاه دارند تا با متخلفین برخورد قانونی انجام شود.

انتهای پیام/ش/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.