استاندار کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه قطب پزشکی غرب کشور است

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ،ابراهیم رضایی‌بابادی گفت: در طرح سلامت باید به جایگاه استان کرمانشاه در حوزه سلامت در بین استان‌های همجوار و غربی کشور اهمیت ویژه‌ای داده شود.

استاندار کرمانشاه افزود: به مقتضای ویژگی‌های استان کرمانشاه، دانشگاه علوم پزشکی این استان نیز در غرب کشور محوریت دارد.

رضایی‌بابادی با تاکید بر مشارکت بخش خصوصی در تمام حوزه‌های سلامت، گفت: تقویت مشارکت این بخش با ضوابط و معیار خاص در بالا بردن ضریب سلامت موثر است.

وی معتقد است، بخش بهداشت و درمان باید بر شانه بخش خصوصی با نظارت دولت باشد و در این زمینه رشد سازمان‌های مردم‌نهاد می‌تواند شرایط مناسبی را فراهم آورد.

استاندار کرمانشاه همسایگی استان کرمانشاه با کشور عراق و ظرفیت مناسب بیمارستان‌های استان را از جمله عوامل مهم در زمینه توسعه صنعت توریسم درمانی دانست.

رضایی‌بابادی با اذعان بر وجود پزشکان و اساتید حاذق و توانمند در حوزه بهداشت و درمان استانکرمانشاه، افزود: استان کرمانشاه در این زمینه بسیار غنی است.

وی با اعلام حمایت و آمادگی برای کمک در تمامی زمینه‌ها به سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی کرمانشاه، گفت: اولویت استان تامین سلامت و حفظ روحیه مردم است.

استاندار کرمانشاه امنیت و سلامت را دو نعمت مجهول برشمرد و بیان داشت: برای تامین امنیت هزینه‌های فراوانی در کشور صورت گرفته، چون اگر امنیت کشوری خدشه‌دار شود، آن کشور دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد./س


برچسب ها: کرمانشاه ، قطب ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.