معاون میراث فرهنگی،صنایع‌دستی و گردشگری مازندران گفت: تسهیلات گردشگری تنها به افراد واجد شرایط تعلق می‌گیرد.

 

حسین باقری در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری گفت :در جلسه بررسی مشکلات دفاتر مسافرتی و گردشگری مازندران نقش دفاتر مسافرتی و جهانگردی را در جذب گردشگر مهم دانست و گفت: دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری وظیفه دارند تا با فراهم کردن زمینه ارتباطی مناسب با دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی داخل و خارج از کشور در راستای جذب گردشگران فعالیت کنند.

وی خطاب به روسای دفاتر خدمات مسافرتی با بیان اینکه شما سکان‌دار گردشگری مازندران هستید، ادامه داد: 80 درصد ضعف عملکردی مربوط به خود ماست و باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود تا سازمان گردشگری از ظرفیت‌های شما به نحو احسن استفاده کند.

باقری با بیان اینکه در حوزه دفاتر هنوز به این سمت نرفتیم که بتوانیم مجوزها را لغو کنیم، تصریح کرد: هنوز تصمیمی برای جلوگیری از صدور مجوز جدید نیز گرفته نشده است.

وی هدف از برگزاری این نشست را هم‌اندیشی برای رفع مشکلات دانست و گفت: باید ببینیم چکار کنیم تا دفاتر ما بتوانند از تشکل خوبی برخوردار و قدرت برتری نسبت به استان‌های دیگر را داشته باشند.

معاون میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران به ایجاد فضای مشارکتی و بحث وفاق و همدلی در بین دفاتر خدماتی مسافرتی تاکید کرد و ادامه داد: تسهیلات تنها به افرادی تعلق می‌گیرد که عملکرد خوبی داشته باشند

باقری تصریح کرد: تا زمانی که صلاحیت افراد احراز نشود به آن‌ها تسهیلات تعلق نمی‌گیرد/س.

برچسب ها: تسهیلات ، واجد ، شرایط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.