رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی با اشاره به توسعه و گسترش فعالیت های این ستاد در برنامه های آینده، گفت: تلاش در پیگیری پروژه ها، کمک و اعزام نیرو در اولویت اهداف این ستاد قرار گرفته اما نکته مهم انجام این امور با توجه به نگاهِ شرعی و اسلامی است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، زندیه وکیلی افزود: اهمیت کارِ ستاد بازسازی عتبات عالیات بر همگان آشکار است، این نکته در کنار سابقه مذهبی مردم ایران، مسئولیت حضور در این ستاد را چندین برابر می کند.

وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئولیت جایگزین مدیریت و ریاست است، گفت : حضور در بخشی که در ارتباط با اعتقادات و همچنین ارادت به ائمه است برای من و سایر مسئولین ستادها یک مسئولیت و وظیفه شرعی بهمراه دارد.

زندیه وکیلی با اشاره به توسعه و گسترش فعالیت های ستاد در برنامه های آینده، گفت: قطعا تلاش در پیگیری پروژه ها، کمک و اعزام نیرو در اولویت اهداف این ستاد است؛ اما نکته ای که مهم است، انجام این امور با توجه به نگاهِ شرعی و اسلامی است.

وی با بیان اینکه روح معنوی باید در تمامی فعالیت ها ستاد جاری و ساری شود، افزود: ورود به این حوزه و کار در آن خدمتگزار به ی اسلام و ائمه است و باید برنامه ها و فعالیت ها در راستایی باشد که روح معنوی عتبات بر کارها تاثیر بگذارد.

زندیه وکیلی سازماندهی اعضاء و توسعه بخش نذورات و هدایای مردمی را اصلی ترین اهداف ستاد عتبات استان عنوان و اظهار کرد: افزایش کمک به عتبات برنامه ای است که باید با دقت بیشتر انجام شود./س
 
برچسب ها: سنگ ، تراورتن ، صحن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.