خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در ذره بین دیشب سه سوژه را به زیر ذره بین برد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، دراولین سوژه ذره بین خبرنگار باشگاه خبرنگاران از یک شرکت بهره برداری چوب در مازندران سخن گفت که سالها درختان کهنسال جنگلهای مازندران را قطع میکنند تا هم فضا برای رشد نهالها گسترده شود وهم ماده اولیه صنایع چوب و کاغذ تامین شود.

اما گشتی کوتاه دراین جنگل نشان می‌دهد که صابون اره برقی‌های قطع درختان به تن درختان کم سن و سال وحتی نهالها نیز خورده است.

عبادی یک فعال محیط زیست در این باره گفت: یکی از دلایلی که مسیر چوب کشی و درختهای حاشیه آن از بین می رود این است که درختان قطع شده باید به ابعاد کوچک ، خرد و حمل شود اما چون این کار از نظر اقتصادی به صرفه نیست ، درختان را با همان ابعاد بزرگ در مسیر حمل می کنند.

سوژه بعدی ذره بین شرکت بیمه گری بود که برای پرداخت خسارت به مشتریان چک مدت دار به آنان می داد، یکی از افراد بیمه شده این شرکت می‌گفت: شرکت بیمه‌گر چک ششماهه برای پرداخت هزینه های بیمارستانش داده است اما امین رئیس بیمه مرکزی در پاسخ به این شکایات گفت: بیمه گر حق ندارد که چک مدت دار به خسارت دیده بدهد وخسارت را باید به صورت نقد بپردازد.

بیمه مرکزی نیز در این زمینه تکلیف خود را انجام داده و فعالیت کل شرکت را تعلیق کرده و مجوز صدور آن را بسته است و وظیفه دادگاه و دادگستری و دادستانی که برای اعاده حقوق مردم اقدام کنند.

وی همچنین ادامه داد: البته قانون مربوط به بیمه نیز در این مورد راهکاری مشخص نکرده است.

خبرنگار 20:30 مدرسه‌ای را به بینندگان این بخش خبری نشان داد که فقط یک معلم و یک دانش آموز دارد .
خدا بنده لو تنها معلم این مدرسه است که دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی است و هرروز75 کیلومتر راه را از همدان به روستای سلیم فرایی می‌آید تا معلم کلاس چهارم ابتدایی رضا تنها دانش آموز این مدرسه باشد.

این خانم معلم در خصوص این کار خود می‌گوید: وقتی علاقه مند باشید مسلماً سختی‌ها و مشقتها را نیز تحمل می‌کنید و همه این سختی‌ها به عشق تبدیل می‌شود.

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/


برچسب ها: فعال ، بیمه ، شرکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار