معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: شاعران سراسر کشور برای ارسال آثار به جشنواره دوبیتی سرایان رضوی، تا 15 مرداد امسال مهلت دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ هادی فیض منش افزود:  جشنواره دو بیتی سرایان رضوی با هدف ترویج فرهنگ منور رضوی،۱۰ شهریور سال جاری در همدان برگزار می شود.
وی افزود: شاعران سراسر کشور می توانند تا 15 مرداد امسال  با ارسال حداقل 10 و حداکثر 20 رباعی و دو بیتی در این جشنواره شرکت کنند.
فیض منش با بیان اینکه تا کنون 20 نفر از شاعران سراسر کشور آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند، اظهار کرد: نتایج داوری آثار رسیده به این جشنواره 5 شهریور ماه اعلام می شود و در مراسم اختتامیه به 8 نفر برگزیده جوایز نفیس اهدا خواهد شد.
وی اضافه کرد: موضوع آثار ارسالی سیره پاک و زندگی امام رضا (ع)مناقب، صفات و فضایل امام رضا (ع)، کرامات و فضیلت ها و جلوه های فرهنگ رضوی از جمله علم، شفاعت، مهربانی و شفا است.
وی در خصوص اقدامات انجام شده در استان برای برپایی این جشنواره تشریح کرد: کمیته های اجرایی جشنواره تشکیل و اطلاع رسانی سراسری فراخوان این جشنواره از طریق پیامک، پوستر و فراخوان انجام شده است./س
برچسب ها: جشنواره ، رضوی ، آثار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.