گروه مدد محرومان سازمان نظام پزشکی در سومین سفر خود به شهرستان خدابنده با انجام بیش از 1880 ویزیت و نزدیک به 35 جراحی به ارائه خدمات درمانی به مردم محروم این منطقه پرداختند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام پزشکی دکتر گرانپایه دبیر گروه مدد طی گفتگویی اظهار داشت: گروه مدد محرومان به همراه تیم 11 نفره خود با سفر به شهرستان خدابنده از توابع استان زنجان به ارائه خدمات درمانی به مردم مناطق محروم این شهرستان پرداختند.

دکتر گرانپایه آمار ویزیت پزشکان گروه مدد در این سفر را 96 عمل جراحی عمومی، 277 ویزیت بیماری‌های پوستی، 175 ویزیت دندانپزشکی، 187 ویزیت اطفال، 169 ویزیت زنان و زایمان، 193 ویزیت داخلی، 82 ویزیت ارولوژی، 241 ویزیت گوش و حلق و بینی، 380 ویزیت چشم پزشکی اعلام و تهیه و تفسیر 130 عکس رادیولوژی را از مجموعه اقداماتی دانست که در این برنامه دو روزه از سوی این گروه انجام گرفته است.

دبیر گروه مدد محرومان سازمان نظام پزشکی در پایان با تشکر از همکاری‌ها و هماهنگی‌های بسیار خوب از سوی کادر درمانی بیمارستان امیرالمومنین این شهرستان برای تمامی آن‌ها سلامت و توفیق آرزو کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.