فرماندار شهرستان قصرشیرین با اشاره به نا امنی های موجود در کشور عراق در پی تحرک گروه داعش در این کشور، از آمادگی این شهرستان برای پذیرش مردم عراق خبر داد که قصد دارند از نا امنی ها دور باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


افشین رضایی گفت: هم اکنون امنیت و آرامش در مرزهای ما برقرار است و مشکل خاص وجود ندارد.


وی با اشاره به آمادگی این شهرستان برای پذیرش مردم عراق، تاکید کرد: اگرچه تا کنون ابلاغ رسمی در این خصوص نداشته ایم، اما چنانچه تقاضایی برای سفر به کشور ما از سوی مردم عراق آن هم به شیوه قانونی و با هماهنگی های امنیتی وجود داشته باشد مورد پذیرش قرار خواهد گرفت.


به گفته فرماندار شهرستان قصرشیرین امکاناتی هم برای اسکان مردم عراق در نظر گرفته شده و شرایط برای تامین نیازهای اسکان، درمان و دارو و نیاز تغذیه ای آن ها فراهم است.


رضایی با بیان اینکه محدودیت خاصی برای میزان پذیرش در نظر گرفته نشده، تصریح کرد: در صورت تکمیل شدن ظرفیت ها در قصرشیرین افراد متقاضی را به شهرستان های همجوار خواهیم فرستاد.


وی تاکید کرد: چنانچه درخواستی وجود داشته باشد در خصوص زمان اقامت هم تصمیم گیری خواهد شد که البته نیازمند تصمیم گیری های کلان است.


فرماندار شهرستان قصرشیرین یادآوری کرد: افرادی که بخواهند از عراق وارد کشور ما بشوند عمدتا از مرز خسروی عبور خواهند کرد./س

برچسب ها: کرمانشاه ، ورود ، قصر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.