فرماندار چالدران گفت: به منظور رونق اقتصادی این منطقه باید تلاش شود تا شاهد جذب هر چه بیشتر گردشگر در این شهرستان باشیم که این امر در سایه ایجاد امکانات رفاهی و گردشگری محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، احمدرضا قلی‌پور در جلسه بررسی مشکلات بخش گردشگری شهرستان چالدران اظهار کرد: با توجه به اینکه موج جدیدی از مسافرت‌ها در حال آغاز است باید نسبت به وضعیت اماکن گردشگری اهتمام بیشتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شهرستان چالدران هر سال پذیرای تعداد زیادی از مسافران است، تصریح کرد: با توجه به مرزی بودن این شهرستان مسافران خارجی نیز از اماکن گردشگری این شهر بازدید می‌کنند.

قلی‌پور افزود: باید زمینه خدمات‌رسانی بیشتر در اماکن گردشگری این شهر فراهم شود.

فرماندار چالدران با اشاره به تعداد اماکن گردشگری ثبت شده در این شهرستان تصریح کرد: هم‌اکنون 92 اثر از این شهرستان ثبت شده است.

قلی‌پور خواستار ساماندهی این اماکن شد و ادامه داد: ساماندهی اماکن گردشگری می‌تواند گام موثری در راستای ایجاد رفاه بیشتر در اماکن بردارد.

وی با تاکید بر فعالیت هر چه بیشتر ستاد تسهیلات سفرهای تابستانی این شهر تصریح کرد: لازم است تا این ستاد فعالتر از همیشه در راستای اسکان و خدمت‌رسانی به مسافران گام بردارد.

قلی‌پور با بیان اینکه رونق گردشگری رونق اقتصادی را نیز در پی دارد، گفت: به منظور رونق اقتصادی این منطقه باید تلاش شود تا شاهد جذب هر چه بیشتر گردشگر به این شهرستان باشیم که این امر در سایه ایجاد امکانات رفاهی و گردشگری محقق می‌شود/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.