دادستان کل کشور و نماینده ویژه قوه قضائیه که برای بررسی دلایل کارشناسی و دقیق بروز سیل های اخیربه گلستان سفر کرده لحظاتی پیش از مناطق سیل زده دهنه محمد آباد کتول و روستای نرگس چال آزادشهر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ، غلامحسین محسنی اژه‌ای ابتدا از مکان استقرار موقت مردم روستا و سپس منازل مسکونی و نقاط آسیب دیده بازدید و با شماری از مردم گفتگو کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و نیازهای آنها قرار گرفت.

درجریان بارش شدید باران عصر 8 خردادماه جاری روستای نرگس چال دچار رانش زمین شد که پس از اسکان موقت آنان توسط نیروهای امدادی، قرار است طرح جابجایی این روستا نیز که دارای قدمتی 200 ساله است، در آینده ای نزدیک انجام شود.

وی افزود: حضور ما دخالت در کارهای اجرائی استان نیست،بلکه آمده ایم تا بررسی کنیم همه مسئولین به وظایف خود به خوبی عمل کرده اند یا نه ؟

محسنی اژه ای تأکید کرد: ساخت و ساز در حریم رودخانه ها و بهره برداری بی رویه از جنگل ها و تخریب آن ها به ضرر خود مردم است و دولت و دستگاه های متولی موظفند تا در این زمینه پیش بینی و پیشگیری لازم را انجام دهند.

دادستان کل کشور هدف از سفر خود را بررسی وظایف قانونی قوه قضائیه در دفاع از حقوق عامه مردم عنوان کرد و گفت: نمی خواهیم در تهران بنشینیم و گزارش بگیریم برای این که حضور در میان مدیران و مردم، همراه با شنیدن صحبت های آنان تأثیر زیادی در حل مشکلات دارد.

محسنی اژه ای به ضرورت خدمت به مردم تاکید کرد و گفت: مردم ما شایسته خدمت هستند و تکلیف داریم بعنوان یکی از مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم حتی در صورتی که بطور مستقیم در چارچوب وظایف اداری ما نباشد کمک کنیم./ش/ن

برچسب ها: دادستان ، سیل ، گلستان ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.