قیوم کرزی برادر دیگر رئیس‌جمهور افغانستان و یکی از کاندیداهای دور نخست انتخابات ریاست جمهوری افغانستان از کاندیداتوری اشرف‌غنی احمدزی در دور دوم انتخابات افغانستان اعلام حمایت کرد.

به گزارش گروه وبگردی باگشاه خبرنگاران، قیوم کرزی برادر «حامد کرزی» رئیس جمهور افغانستان و یکی از کاندیداهای دور نخست انتخابات ریاست جمهوری افغانستان امروز(یک شنبه) در یک نشست خبری در کابل از کاندیداتوری اشرف‌غنی احمدزی در دور دوم انتخابات این کشور اعلام حمایت کرد.
 
قیوم کرزی در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری افغانستان یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری بود و در روزهای نزدیک به برگزاری انتخابات به نفع «زلمی رسول» یکی دیگر از کاندیداهای ریاست جمهوری کنار رفت.
 
اما قیوم کرزی در دور دوم راه خود را از زلمی رسول جدا کرد و به رغم اعلام حمایت زلمی رسول از عبدالله عبدالله،  حمایت خود را از اشرف‌غنی احمدزی اعلام کرد، خطاب به مردم افغانستان اظهار داشت: هوشیارانه و هدفمند به طرف انتخابات بروید و اسیر احساسات نشده و با علایق عاطفی انتخاب نکنید بلکه به برنامه بهتر و تیم تواناتر رأی دهید.
 
این در حالی است که محمود کرزی برادر دیگر رئیس جمهور افغانستان  چندی پیش به تیم عبدالله پیوست و پشتیبانی خود را از کاندیداتوری عبدالله عبدالله در دور دوم انتخابات افغانستان اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار